اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان عنوان کرد

لزوم یکسان‏‌سازی نگاه‏‌ها در حرفه‌‏آموزی مددجویان زیرپوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بر لزوم یکسان‏‌سازی نگاه‏‌ها در حرفه‏‌آموزی مددجویان زیرپوشش بهزیستی تأکید کرد.

لزوم یکسان‏‌سازی نگاه‏‌ها در حرفه‌‏آموزی مددجویان زیرپوشش بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حجت‏‌الاسلام علی پهلوان در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: بهزیستی استان با جامعه هدفی بالغ بر 20 هزار نفر، خدمات گسترده‌‏ای را ارائه می‏دهد.

وی با اشاره به آغاز طرح بزرگ نهضت مسکن در سال 89، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بهزیستی استان سمنان به همت مسئولان و کارشناسان ذیربط، رتبه اول کشوری را در این نهضت کسب کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با ابراز امیدواری در زمینه تعامل و همکاری‏‌های دوجانبه با توجه به شعار توانمندسازی بهزیستی، افزود: نهضت اشتغال دغدغه اساسی ماست که امیدواریم با حرفه‏‌آموزی گروه‌‏های هدف تحت پوشش، این هدف نیز محقق شود.

پهلوان، پیشگیری از آسیب‏‌های اجتماعی را یکی از چشم‌‏اندازهای سازمان بهزیستی عنوان کرد که در طرح دانش کار نیز این امر در بعد آموزشی گنجانده شده است.

وی در پایان افزود: مطابق سهمیه کشوری تعیین شده، سهم بهزیستی استان از آموزش معتادان بهبود یافته، تعداد 150 نفر از معتادان سرپایی و تعداد 70 نفر نیز در بخش سمن‏هاست.

ابراهیم محمودی، مدیرکل فنی و حرفه‏‌ای سمنان نیز به آموزش معتادان بهبود یافته و آموزش سکونت‌گاه‏‌های غیررسمی، رسمی و NGO ها اشاره کرد و بیان داشت: فنی و حرفه‌‏ای تمام تلاش خود را در جهت خدمات‌‏رسانی به همه اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نقیصه یا بیماری افراد به کار می‏گیرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌‏ای سمنان، تسریع در انعقاد تفاهم‏‌نامه مشترک را ضروری دانست و گفت: با توجه به وجود کارگاه‌‏های مهارت‏‌آموزی ویژه معلولان، می‏توانیم از پتانسیل این افراد نیز در پیشبرد اهداف دو سویه گام برداریم.

در پایان این دیدار مقرر شد؛ پس از بررسی مفاد مندرج در تفاهم‏‌نامه از سوی سازمان بهزیستی، در هفته آتی تفاهم‏‌نامه نهایی همکاری جهت آموزش معتادین بهبود یافته به صورت رایگان امضا و به مرحله اجرا درآید.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول