اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان:

کتابخانه‌های عمومی شادگان دارای تابلوی راهنمای شهری شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان گفت: تابلوهای راهنمای کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان شادگان نصب شد.

کتابخانه‌های عمومی شادگان دارای تابلوی راهنمای شهری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، هاشم حمیداوی اظهار کرد: یکی از روش‌های جلب و تکریم مراجعان به سوی فرهنگ و مطالعه مفید، معرفی و شناساندن جایگاه‌ها و مراکز کتاب و کتابخوانی به منظور سهولت دسترسی است.

وی افزود: نصب تابلوهای راهنمای کتابخانه‌های عمومی شهرستان که با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عمومی اقشار انجام پذیرفته و مطمئنا شاهد رشد استقبال آحاد مردم به مطالعه و کتاب و کتابخوانی خواهیم بود و همچنین این اقدام زمینه ساز پیوند دوباره و دیرینه اقشار گوناگون بویژه جوانان و نوجوانان با علم و دانش و ارتقای مزیت و فضائل شهر از بعد فرهنگی خواهیم بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان ادامه داد: نصب تابلوی کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان که خود زبان گویا و مدعی فرهنگ شهر است، یکی از مصوبات جلسه انجمن شهرستان بوده که اجرا شد.

وی بیان کرد: از سویی در راستای این اقدام نصب نشانه‌های راهنما در داخل کتابخانه نیز برای اطلاع رسانی اعضا انجام شده است.

حمیداوی تصریح کرد: نصب سه تابلوی اعلانات عمومی، نصب سه تابلوی فرهنگی، نصب سه صندوق پیشنهادات نظرات و انتقادات، نصب تابلوهای راهنما به صورت رنگی، نصب تابلوی راهنمای بخش‌های مختلف کتابخانه، نصب تابلوی راهنمای دهدهی دیویی و الصاق به قفسه کتاب نیز برای رفاه حال کاربران و مراجعان به کتابخانه‌های عمومی انجام گرفت و این اقدام نیز باعث پویایی، تکریم، جلب عضو و مراجعان را در کتابخانه‌های عمومی فراهم آورده است.

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول