اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در سمنان:

کارمندان زمینه اجرای سیاست‏های دولت تدبیر و امید را فراهم می‌‏کنند

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان سمنان گفت: کارمندان دولت با ارایه خدمات بهتر به مردم و عزمی راسخ، زمینه اجرای سیاست‏‌های دولت تدبیر و امید را فراهم می‏‌کنند.

کارمندان زمینه اجرای سیاست‏های دولت تدبیر و امید را فراهم می‌‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین در ستاد بزرگداشت هفته دولت در فرمانداری شهرستان سمنان، با اشاره به خدمات دولت در شهرستان گفت: خدمات دولت در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری به مردم شریف ایران است.

وی این هفته را فرصت مناسبی جهت اطلاع‏‌رسانی به مردم شریف شهرستان در راستای خدمات ارایه شده و ایجاد شور و نشاط و امید بیشتر در مردم دانست.

سعدالدین ادامه داد: خدمات خالصانه و بی‏‌منت و بدون تشریفات به مردم از ویژگی‏‌های ماندگار شهیدان گران‏قدر رجایی و باهنر و شهدای دولت است و این بزرگ‏واران، الگوی دولت‏مردان در خدمت‏گزاری به مردم هستند.

سعدالدین در ادامه با اشاره به نقش مردم در حمایت از نظام و مسئولان در خنثی شدن توطئه‏‌های دشمنان در بیان ناکارآمدی مسئولان گفت: انتخاب دکتر روحانی از سوی مردم به عنوان یازدهمین رئیس جمهور ایران اسلامی و ایده‏‌های بلند و برنامه‏‌ها و سیاست‏های اقتصادی روحانی در تحقق حماسه اقتصادی در داخل و فراهم‌‏سازی بستر روابط خارجی موفق، فضای جدیدی از امید و نشاط را برای مردم به ارمغان آورده که کارمندان بدنه دولت از پایین‏‌ترین سطوح تا مدیران ارشد با ارایه خدمات بهتر به مردم و عزمی راسخ زمینه اجرای سیاست‏‌های دولت امید و تدبیر را فراهم خواهند کرد.

فرماندار سمنان با ابراز امیدواری از روند پیگیری امور مردم در حوزه اقتصادی گفت: اهتمام رئیس جمهور، رفع دغدغه‏‌ها و مشکلات اقتصادی مردم با برنامه‌‏های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است که این امر نیاز به صرفه زمان و همراهی بیشتر مردم با سیاست‏های دولت یازدهم است.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول