اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

گلزار شهدای خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند

فرماندار خرم‌آباد گفت: گلزار شهدای خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند.

گلزار شهدای خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور ساماندهی گلزار شهدای خرم‌آباد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در سخنانی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای والا مقام دفاع مقدس از شهدا به عنوان صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: گلزار شهدا به عنوان یک مکان مقدس، میعادگاه رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است که به عنوان یک نماد یادآور رشادت‌ها، مظلومیت‌ها و تداعی‌گر خاطرات آن دوران است.

ولی‌پوری گفت: آرامشی که امروز بر جامعه ما حاکم است، مدیون شهدای گران‌قدر بوده و همه مسئولان و مردم وظیفه دارند، دین خود به آنان را ادا کنند.

فرماندار خرم‌آباد در ادامه سخنان خود افزود: در این جلسه مقرر شد، یک کارگروه ویژه متشکل از سپاه پاسداران، بنیاد شهید، شهرداری خرم‌آباد با محوریت فرمانداری این شهرستان با استفاده از کارشناسان مجرب ضمن مطالعه و بررسی مسائل و مشکلات موجود در گلزار شهدای خرم‌آباد نسبت به ساماندهی اصولی و ویژه آن، اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول گلزار شهدای خرم‌آباد را از جمله گلزارهای بزرگ شهدا در کشور برشمرد و اعلام کرد: این گلزار در دو قطعه مجاور تشکیل شده که در قطعه شماره یک 528 شهید و در قطعه شماره دو 498 شهید و در مجموع 1026 شهید در آن آرمیده‌اند.

ولی‌پوری تأمین روشنایی مناسب و نصب برج نوری در گلزار شهدا، ساماندهی سنگ قبور شهدا، هرس درختان، ایجاد فضای سبز و گلکاری گلزار، ترمیم آسفالت و بهسازی معابر گلزار، تأمین آب شرب و احداث آبخوری‌های مناسب، احداث سرویس‌های بهداشتی، نصب سطل زباله و نظافت مستمر این مکان را از جمله مصوبات این جلسه ذکر کرد و گفت؛ با جدیت تمام پیگیر عملی شدن این مصوبات هستیم.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول