اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقتی تفکر جایزه از بینش سلامت پیشی می‌گیرد

خاضع: همایش‌های پیاده‌روی کهگیلویه و بویراحمد تحت‌الشعاع اهدای جوایز است

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در فرهنگ‌سازی راهپیمایی خانوادگی و همایش‌های پیاده‌روی در استان ضعیف عمل کرده‌ایم آن‌گونه که بیشتر شرکت‌کنندگان با تفکر اهدای جوایز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

خاضع: همایش‌های پیاده‌روی کهگیلویه و بویراحمد تحت‌الشعاع اهدای جوایز است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام جواد خاضع بعد‌از ظهر امروز در نشست فوق‌العاده مجمع هیئت ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد که برای تعیین رئیس جدید این هیئت برگزار شد، اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر برای غلبه بر بیماری‌ها و معضلات اجتماعی به ترویج ورزش‌های همگانی نیاز دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در موضوع مواد مخدر با ورزش همگانی و ترویج آن می‌توان از بیماری و بلای خانمانسوز اعتیاد پیشگیری کرد. 

این مسئول ابراز کرد: هر چه قدر خانواده‌ها ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی از جمله راهپیمایی را دستور کار خود قرار دهند از معضلات اجتماعی نوپدید به خصوص روی آوری به مواد مخدر کاسته می‌شود.

خاضع با ابراز نگرانی از تفکری که در زمینه ورزش‌های همگانی به خصوص پیاده‌روی وجود دارد، تصریح کرد: آن‌گونه که معلوم است بیشتر افراد شرکت کننده در این همایش‌ها به منزله مسابقاتی یاد می‌کنند که در پایان باید اهدای جوایز نفیس در آن‌ها مد نظر قرار گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: می‌بینیم و مشاهده می‌شود که در همایش‌های این‌چنینی که از جوایز خبری نیست شرکت کنندگان به طور محسوسی کم می‌شوند و بالعکس در همایش‌هایی که همراه با جوایز و از نوع نفیس آن است تعداد به یکباره افزایش چشمگیر می‌یابد.

این مسئول افزود: باید چنین بینشی در جامعه برای حفظ سلامتی خانواده‌ها کنار برود که رسانه‌ها نقش مهمی در فرهنگ‌سازی آن دارند.

خاضع در خصوص کمبود شدید اعتبارات گفت: دست ما برای انجام کارهای متعدد و متنوع به دلیل نبود اعتبارات ورزشی بسته است که در سال گذشته و امسال با فقر و نداری دست و پنجه نرم کردیم.

وی تأکید کرد: اگر اعتبارات اجازه می‌داد نسبت به زیرساخت‌های ورزش همگانی اقدامات اساسی انجام می‌دادیم که در یکی دو سال گذشته چنین نبود.

انتهای پیام/2571/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول