اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک بازی نمادین صورت گرفت

پیروزی پیشکسوتان قزوین مقابل تیم ملی والیبال دهه 70

تیم والیبال پیشکسوتان قزوین در یک بازی نمادین مقابل تیم والیبال منتخب ملی‌پوشان دهه 70 به پیروزی رسید.

پیروزی پیشکسوتان قزوین مقابل تیم ملی والیبال دهه 70

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دو تیم والیبال پیشکسوتان و منتخب ملی‌پوشان دهه 70 بعد از ظهر امروز در دیداری جذاب و دیدنی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان پیروزی دو بر یک نصیب تیم منتخب قزوین شد.

البته این تیم از وجود ایرج مظفری، بازیکن سال 72 تیم آبگینه سود می‌برد و در گیم نخست تیم پیشکسوتان موفق شد با بازی فریبرز مافی، علی موذن، علی چگینی، علیرضا مهدی‌پور، شهرام جلیلی و ایرج مظفری در همان ابتدا از حریف پیشی گرفته و در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به پیروزی برسد.

در گیم دوم ملی‌پوشان با تغییر پاسور و ترکیب جدید و با درخشش مسعود آرمان و محمدرضا دامغانی، جهانگیر تراب‌پور و فرهاد فرهادیان با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی رسیدند.

گیم سوم با درخشش ملی‌پوشان که احمد لاهوتی را به عنوان مربی در اختیار داشتند شروع شد که در نهایت با نتیجه 26 بر 24 به نفع تیم منتخب قزوین به پایان رسید.

این مسابقه به مناسبت یادبود و بزرگداشت مرحوم سید رحمت‌الله مصلایی برگزار شد و دو تیم با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه از مقام پیر ورزش استان قزوین تجلیل کردند.

تیم والیبال منتخب قزوین را علی موذن، ایرج مظفری، محسن ژاله، علی چگینی، پرویز حیدری، فریبرز مافی، شهرام جلیلی، سعید صعودیان، ابوتراب درویشی، مازیار محبوبی، اسماعیل خوئینی‌ها، محمد شفائی، علیرضا مهدی‌پور تشکیل می‌دهند.

همچنین غلامعلی ملکی‌ها مربی و رضا خمسه سرپرستی این تیم را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/2667/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول