اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زاهدان تاکید کرد

31 مرداد آخرین فرصت وانت‌داران برای ثبت‌نام در سامانه سوخت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زاهدان گفت: وانت‌داران فقط تا 31 مرداد ماه فرصت دارند تا در سامانه سوخت ثبت‌نام کنند.

31 مرداد آخرین فرصت وانت‌داران برای ثبت‌نام در سامانه سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، خدابخش کوهکن اظهار داشت: تا کنون یک‌هزار و 763 وانت در سامانه سوخت ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت این سازمان برای ثبت نام از وانت بارها آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد و تمام وانت بارهای ثبت نام شده کد رهگیری دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زاهدان اضافه کرد: دیگر وانت داران برای ثبت نام و تکمیل پرونده تا مدت زمان باقی مانده به این سازمان مراجعه کنند.

وی داشتن کد رهگیری را برای وانت داران کافی ندانست و افزود: دارندگان وانت بار بعد از دریافت کدرهگیری باید پی‌گیر دریافت پروانه فعالیت و اشتغال باشند تا بعد از آن برچسب سازمان تاکسیرانی بر روی درب خودروی آنها الصاق شود و سپس جزو بیمه شده‌های تامین اجتماعی محسوب می‌شوند و کاهش سوخت نیز نخواهند داشت.

کوهکن به دارندگان وانت تاکید کرد: برای دریافت کد رهگیری و بعد از تکمیل پرونده به سازمان تاکسیرانی واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی مراجعه کنند تا با کاهش سهمیه سوخت مواجه نشوند.

انتهای پیام/75005/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول