اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و کارشناسان

8 پرونده در کمیته شبه خانواده بهزیستی سمنان بررسی شد

در نشست کمیته شبه خانواده بهزیستی استان سمنان، هشت پرونده ترخیصی فرزندان زیرپوشش این نهاد مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

8 پرونده در کمیته شبه خانواده بهزیستی سمنان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، در دوازدهمین نشست این کمیته که با حضور حجت‌‏الاسلام علی پهلوان، مدیرکل بهزیستی استان سمنان تشکیل شد، با بررسی این پرونده و توجه به پیشنهادهای مددکاری و نظرات اعضا، تصمیماتی اتخاذ شد.

کمیته شبه خانواده، عالی‏‌ترین مرجع تصمیم‏‌گیری و نظارت در استان سمنان در تمامی امور مربوط به کودکان تحت سرپرستی بهزیستی از جمله پذیرش، انتقال، ترخیص و ... است.

اعضای کمیته شبه خانواده شامل مدیرکل، معاون امور اجتماعی، کارشناس مسئول بخش شبه خانواده استان و شهرستان، کارشناس حقوقی و در صورت نیاز کارشناس مرتبط با موضوع است.

فرآیند کسب اطلاعات و آگاهی مستمر از نحوه زندگی، چگونگی موقعیت اجتماعی و اقتصادی کودکان در خانواده یا جامعه، تداوم ارتباط با کودکان به منظور نظارت بر زندگی آنان و تلاش همه‏‌جانبه برای رفع مشکلات احتمالی و ارائه مشاوره‏‌های لازم با مشارکت و همکاری کودکان، از جمله پیگیری‏‌های پس از ترخیص فرزندان است.

انتهای پیام/74003/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول