اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان مینودشت خبر داد

تشکیل ستاد تخصصی مطالبه‎گری در بسیج دانشجویی شهدای گمنام مینودشت

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان مینودشت گفت: ستاد تخصصی مطالبه‎گری شهید ابراهیم هادی در دفتر بسیج دانشجویی شهدای گمنام (مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‎تپه) تشکیل شد.

تشکیل ستاد تخصصی مطالبه‎گری در بسیج دانشجویی شهدای گمنام مینودشت

محسن صبوری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ستاد تخصصی مطالبه‎گری براساس منویات مقام معظم رهبری که بیان داشتند «دانشجو باید مطالبه‎گر باشد» و «مسئولان باید پاسخگو باشند» و با توجه به این مهم که رویکرد مسئله‌محوری در اردوهای جهادی سال‌جاری در دستور کار قرار گرفته است، تشکیل و آغاز به کار کرد.

اشاعه عدالت در تمام عرصه‎های جهادی هدف ستاد تخصصی مطالبه‎گری

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این ستاد اشاعه عدالت در تمام عرصه‎های جهادی در سطح روستاها و نقاط محروم در زمینه‎های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، کشاورزی، عمرانی، بصیرت‎افزایی و ... است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان مینودشت عنوان کرد: چند سالی است مطالبه‎گری در برنامه‎های جهادی رونق بیشتری یافته است ولی جزیره‎ای و انفرادی عمل کردن گروه‎ها در بیشتر موارد سبب دلسردی جهادگران، عدم نتیجه‎گیری مطلوب و توقف فعالیت‎ها می‎شد.

صبوری تاکید کرد: بر آن شدیم تا چنین ستادی را متشکل از کارگروه‎های تخصصی مطالبه‎گری از جهادگران دانشجوی بسیجی در دفتر بسیج دانشجویی شهدای گمنام تشکیل دهیم.

کارگروه‎های مطالبه‎گری مسائل و مشکلات مردم را بررسی می‎کنند

وی تصریح کرد: بر این اساس کارگروه‎های مطالبه‎گری به ادارات و نهادها مراجعه و به صورت کلی در حل مشکلات روستاها در یک یا چند موضوع خاص مربوط به آن نهاد می‎کوشند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی مینودشت در پایان گفت: نخستین جلسه ستاد اوایل مردادماه برگزار شد و 25 نفر از خادمین گروه‎های جهادی که در سطح شهرستان‎های مینودشت، گالیکش، کلاله فعالیت داشتند از این طرح استقبال کردند.

صبوری ادامه داد: در این جلسه مقرر شد مشکلات شناسایی شده در عرصه‎های مذکور توسط خادمین جهادی در کارگروه‎ها جمع‎بندی و ضمن ارائه راهکارهای مناسب در شهرستان‎های مذکور پیگیری شود.

انتهای پیام/2307/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول