اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 18 ساعت

معبودی: کوهنورد حادثه‌دیده مشگین‌شهری هنوز پیدا نشده است

با گذشت 18 ساعت و تلاش اکیپ‌های مختلف امداد و نجات کوهستان هنوز کوهنورد حادثه‌دیده مشگین‌شهری پیدا نشده است.

معبودی: کوهنورد حادثه‌دیده مشگین‌شهری هنوز پیدا نشده است

رامین معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: یک تیم کوهنوردی از ساعت چهار عصر دیروز برای صعود به سبلان از مشگین‌شهر حرکت کردند و یکی از اعضای صعود کننده بعد از حضور در این قله در هنگام بازگشت از تیم جدا شد و متاسفانه مفقود شد.

وی خاطرنشان کرد: رامین نوروزی اهل مشگین‌شهر که 18 سال دارد بعد از مفقود شدن و بعد از اطلاع دوستان خود در اولین ساعات، اکیپ‌های هلال احمر مشگین‌شهر به منطقه اعزام شدند تا به یافتن این کوهنورد بپردازند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: بعد از حضور دو اکیپ امداد و نجات از مشگین‌شهر که از چهار مسیر وارد میدان عمل شدند و به دنبال کوهنورد گمشده می‌گردند بیش از 15 کارمند و 30 نجاتگر هلال احمر نیز از مرکز استان در قالب 10 تیم از جبهه مشگین‌شهر و در چهار مسیر کار تفحص و جست‌‌وجو را برای پیدا کردن این فرد انجام می‌دهند.

وی گفت: سه اکیپ نیز از تیم سرعین از این منطقه و همچنین آلوارس صعود کرده‌اند ولی تاکنون نتیجه‌ای در پیدا کردن این کوهنورد به دست نیامده است.

معبودی افزود: سه دستگاه آمبولانس و 6 وانت کمک‌دار به همراه دو تیم و به همراه دو قلاده سگ جست‌وجوگر تا این لحظه در منطقه به گشت مشغول هستند اما خبری از کوهنورد گمشده نیست.

این مسئول تصریح کرد: با درخواست از اکیپ امداد هوایی از استان آذربایجان شرقی بالگرد امدادی نیز از ساعاتی پیش کار جست‌وجوی خود را آغاز کرده به حدی که این بالگرد بعد از ساعت‌ها جست‌و جو در منطقه لاهرود اقدام به سوختگیری کرده و ما همچنان بعد از گذشت 18 ساعت به دنبال این کوهنورد هستیم.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: با تلاش‌های انجام شده امیدواریم نتیجه مثبتی را تا ساعاتی دیگر به اطلاع هموطنان برسانیم.

انتهای پیام/62001/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول