اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان بوشهر خبر داد

امتیازات ویژه برای آثار راه یافته به نمایشگاه دوسالانه عکس بسیج

مسئول بسیج هنرمندان بوشهر از امتیازات ویژه برای آثار راه یافته به نمایشگاه کشوری دوسالانه عکس بسیج خبر داد.

امتیازات ویژه برای آثار راه یافته به نمایشگاه دوسالانه عکس بسیج

مصطفی مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در مورد امتیازات دو سالانه سراسری عکس بسیج گفت: دبیرخانه دو سالانه به ازای هر یک از آثار راه یافته به نمایشگاه‌های استانی (به جز آثار برگزیده و تقدیر) مبلغ یک میلیون ریال پرداخت خواهد کرد.

مردانی تصریح کرد: دبیرخانه دو سالانه به ازای هر یک از آثار راه یافته به نمایشگاه کشوری نیز (به جز آثار برگزیده و تقدیر) مبلغ یک میلیون ریال به صاحب اثر پرداخت می‌کند.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر بیان کرد: یک نسخه کتاب منتشره از آثار راه یافته به نمایشگاه کشوری در صورت چاپ به دارندگان اثر در کتاب اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: عکس‌های منتخب استانی و کشوری به صورت کتاب الکترونیکی منتشر و برای تمامی عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه استانی و کشوری راه یافته،ارسال می‌شود.

مردانی بیان کرد: به تمامی شرکت کنندگان که آثارشان به نمایشگاه استانی یا کشوری راه یابد، گواهی شرکت استانی یا کشوری تعلق خواهد گرفت.

مسئول بسبج هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: ثبت نام و شرکت در این دو سالانه فقط به صورت اینترنتی بوده و شرکت کنندگان باید طبق قوانین اعلام شده در فرم ثبت نام سایت،آثار خود را به دبیرخانه دوسالانه ارسال کنند.

مردانی افزود: برای ثبت نام،تکمیل فرم شرکت و ارسال آثار،به سایت انجمن عکاسان بسیج هنرمندان www.torfehhonar.ir مراجعه کنید.

مردانی با بیان اینکه شرکت تمامی عکاسان در این دوسالانه آزاد است، تصریح کرد: هر عکاس مجاز است در هر موضوع دو سالانه،حداکثر با ارسال 7 اثر شرکت کند.

وی افزود: عکس‌ها مستند بوده و نباید با برنامه‌های رایانه‌ای دستکاری شده باشد، ضمن اینکه آثار می‌تواند سیاه و سفید و یا رنگی باشد.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: تاریخ عکس‌های ارسالی باید طی سالهای 1390 شمسی و بعد از آن باشد.

وی یادآور شد: اطلاعات فرم شرکت و عناوین ارسالی در تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت بنابراین صحت اطلاعات ارسالی بر عهده شرکت کننده است.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول