اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه:

کشورهای مسلمان در مصر میانجی‌گری کنند/ارتش اسلحه را از سینه مردم بردارد

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه میانجی‌گری سران کشورهای مسلمان را راه‌کاری برای حل مشکلات مردم مصر و پایان کشتار در این کشور عنوان کرد.

کشورهای مسلمان در مصر میانجی‌گری کنند/ارتش اسلحه را از سینه مردم بردارد

حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص کشتار مردم مصر به‌دست ارتش این کشور، اظهار داشت: جناح مرسی و هم‌چنین جناحی که حکومت را در دست گرفته‌اند به‌خصوص ارتش مصر، باید خویشتن‌دار باشند.

وی اعلام کرد: گمان نمی‌کردیم مصری که دارای تمدن کهن و جایگاه رجال بزرگ بود بر اثر بی‌تدبیری بزرگان و سیاست‌مداران کار را به اینجا بکشاند و در مسیری که خاستگاه دشمنان کینه‌توزی همچون آمریکا و اسرائیل غاصب است قرار بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: بزرگان مصر از هر دو جناح باید بدانند آشوب و خون‌ریزی به صلاح آنان نیست و ارتش این کشور خون کسانی را می‌ریزد که در آینده می‌خواهد کنار فرزندان و اقوامش بماند و ادعای حیثیت و تمامیت ارضی کشور را داشته باشد.

موسوی افزود: سزاوار نیست که چنین کشتار و آدم‌کشی‌هایی در مصر اتفاق بیفتد و ارتش نباید بر اثر بی‌تدبیری کار را به این‌جا می‌کشاند.

وی ادامه داد: هنوز هم دیر نشده است و ارتش باید اسلحه را از سینه مردم بردارد و من معتقد هستم که رجال سیاسی و بزرگان مصر باید آینده این کشور را تدبیر کنند که اوضاع بدتر نشود.

به گفته موسوی، سزاوار است که سران کشورهای مسلمان برای حل مشکلات مردم مصر میانجی‌گری کنند.

انتهای پیام/2700/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول