اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر استاندار اردبیل به نمین اعلام شد

ساختمان پردیس دانشگاهی نمین هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل در جریان بازدید از چندین پروژه عمرانی نمین از افتتاح ساختمان دانشکده پردیس دانشگاه محقق اردبیلی در شهرستان نمین تا هفته دولت خبر داد.

ساختمان پردیس دانشگاهی نمین هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در سفر به شهرستان نمین از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان بازدید و 9 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار جدید برای تسریع در تکمیل این پروژه‌ها اختصاص داد.

وی در ادامه با تاکید بر آغاز عملیات اجرایی طرح جمع‌آوری فاضلاب شهری نمین 2 هزار میلیون ریال برای این طرح اختصاص داد.

نیکزاد تصریح کرد: به منظور زیباسازی و ایجاد فضای سبز در حاشیه تقاطع غیرهمسطح این شهر نیز یک‌هزار میلیون ریال در نظر می‌گیریم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان در بخش دیگری از سخنان خود از در حال اجرا بودن سه مجتمع آبرسانی شامل آبرسانی به روستاهای خانقاه و دودران، مجتمع آبرسانی وحدت در بخش عنبران و مجتمع آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: برای این طرح‌ها 5 هزار میلیون ریال تخصیص و تلاش می‌شود تا هفته دفاع مقدس از هفت روستای تحت پوشش مجتمع آبرسانی وحدت بهره‌برداری شود.

نیکزاد اضافه کرد: عملیات لوله‌گذاری روستاهای میرزانق و مین‌آباد انجام و مجتمع آبرسانی امام حسن (ع) هم که آب مورد نیاز 14 روستای شهرستان را فراهم می‌کند در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در ادامه این سفر و در بازدید از برخی پروژه‌های بخش آبی‌بیگلو با بیان اینکه شهرداری احداث پل ورودی این شهر را شروع کرده است برای کمک یک‌هزار میلیون ریالی به راه و شهرسازی برای اجرای رمپ‌های کناری پل قول مساعد داد.

وی گفت: به محض اتمام زیرسازی مسیر جنوبی کمربندی این شهر که هم اینک شهرداری محل آن را اجرا می‌کند، دفتر فنی استانداری آسفالت‌ریزی پروژه موصوف را انجام می‌دهد.

نیکزاد همچنین در بازدید از سالن ورزشی شهید سبحانی 500 میلیون ریال برای اتمام مراحل پایانی آن اختصاص داد و از اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان خواست پروژه مذکور را تا مهر ماه امسال آماده افتتاح کند.

انتهای پیام/62004/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول