اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی طرح شجره طیبه صالحین سپاه:

استعمار انگلیس، فرقه ضاله وهابیت را راه انداخت تا ظاهری شرعی روی حکومت آل سعود بکشد

مدیر روابط عمومی طرح شجره طیبه صالحین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات وهابیت در عالم اسلام گفت: استعمار انگلیس، فرقه ضاله وهابیت را راه انداخت تا ظاهری شرعی روی حکومت آل سعود بکشد.

استعمار انگلیس، فرقه ضاله وهابیت را راه انداخت تا ظاهری شرعی روی حکومت آل سعود بکشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید یاسر موسوی که به‌عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخن می‌گفت با اشاره به حادثه هشتم شوال و سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهار داشت: وهابیت یک دین نیست بلکه یک فرقه است که توسط سران انگلیس و آمریکا به‌وجود آمده و فرقه‌ای است که در خدمت استعمار و منافع استکبار است.

مدیر روابط عمومی طرح شجره طیبه صالحین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: استعمار انگلیس، فرقه ضاله وهابیت را راه انداخت تا حکومت آل سعود هر عملی را که انجام داد یک ظاهر اسلامی داشته باشد، اگر می‌خواست نفت به رژیم صهیونیستی بفروشد یا تصمیم به کشتار مسلمانان دیگر کشورها بگیرد، وهابیت یک حجت شرعی برای آن ایجاد کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مگر می‌شود خادم حرمین شریفین وداعیه دار جهان اسلام باشید اما اهل سنت فلسطین را سرببرید و نفت مجانی به اسرائیل بفروشید و از کشتار مسلمانان در کشورهای دیگر حمایت کنید.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: وهابیت توسل به ائمه اطهار را شرک می‌دانند و معتقدند شیعیان به خاطر توسل به اهل بیت مشرک هستند، به همین خاطر به تخریب اماکن مقدس شیعیان از جمله قبرستان ابوطالب و قبرستان بقیع دست زدند و اگر جرأت وجسارت پیدا کنند بارگاه ملکوتی پیامبر اسلام (ص) را هم تخریب می‌کنند.

این مسئول متذکر شد: ائمه وسیله‌ای برای رسیدن به خداوند هستند و خداوند نیز در قرآن کریم می‌فرماید که برای تقرب به من، وسیله قرار دهید، مگر وهابیون سنگ حجرالاسود و کاغذهای قرآن کریم را وسیله قرار نمی‌دهند، پس چرا فقط با اهل بیت علیهم‌السلام ما مشکل دارند، هرکس بخواهد نزد انسان با آبرویی برود سعی می کند انسان معتمد و امینی را همراه خود ببرد تا خواسته‌اش زودتر مستجاب شود و ما به همین خاطر ائمه اطهار علیهم‌السلام را وسیله رسیدن به خداوند قرار دادیم.

کارشناس مسایل مذهبی سپس به تلاش دشمن برای انحراف نسل جوان اشاره کرد و افزود: بترسید از هجمه‌ای که علیه اسلام آغاز شده است، ماهواره و شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی که از سوی استعمار حمایت می‌شوند به‌دنبال انحراف مسلمانان به‌ویژه نسل جوان است.

مدیر روابط عمومی طرح شجره طیبه صالحین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان یادآور شد: آمریکا و استکبار جهانی دوست ما نیستند و تلاش دارند تا مسلمانان را با اهداف خود تطبیق دهند.

انتهای پیام/2462/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول