اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

دولت جدید توجه به مناطق محروم را در اولویت قرار دهد

امام جمعه ایرانشهر گفت: دولت جدید توجه به مناطق محروم را در اولویت قرار داده و به خواسته‌های مردم جامعه عمل بپوشاند.

دولت جدید توجه به مناطق محروم را در اولویت قرار دهد

حجت‌الاسلام حسین طاوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایرانشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا  پیروزی غرورآفرین تیم بسکتبال ایران را تبریک گفت.

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه نوع ادبیاتی که طی چند روز اخیر در مجلس بکار برده شد خوب نبود، بر کنترل زبان و حفظ تقوای الهی توسط همه مردم تاکید کرد.

وی خطاب به هیئت دولت که توانستند رای اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کنند اضافه کرد: نباید خدمت به مردم و مناطق محروم را فراموش کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم با امید زیاد به دولت جدید رای داده‌اند و دولت باید انتظارات و خواسته‌های آنها را تا حد ممکن پاسخ دهد.

طاوسی با بیان اینکه در کشور، استان‌ها و مناطق برخوردار زیاد است گفت: مناطق و استان‌های محروم هم زیاد است که نگاه و توجه دولت جدید را می‌طلبد.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر که خسارت بسیاری را به منطقه وارد آورد از مسئولان خواست قبل از وقوع حوادث، ستاد بحران تشکیل داده شده و پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند، اجازه ندهند در حاشیه رودخانه‌ها خانه‌سازی شود که امروز شاهد خسارت‌های فراوان باشیم.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر با اشاره به 26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان به کشور اذعان داشت: این روز بسیار با ارزش و فراموش نشدنی است، روزی که آزادگان غیور و صبور کشور پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت به آغوش نظام و خانواده بازگشتند.

این مسئول در پایان به آخرین تحولات مصر، لبنان، عراق و سوریه نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول