اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون امور حقوقی و پارلمانی وزیر کشور

فرمانداری شهرستان کلاردشت آغاز به کار کرد

فرمانداری شهرستان کلاردشت بعد از ظهر امروز و با حضور معاون امور حقوقی و پارلمانی وزیر کشور، استاندار و مدیران کل مازندران آغاز به کار کرد.

فرمانداری شهرستان کلاردشت آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلاردشت، ظهر امروز نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت که در آن مدیران کل استان مازندران، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان چالوس و کلاردشت و مرزن‌آباد و ستاد پیگیری شهرستان جدید کلاردشت حضور داشتند در سالن شهید رجایی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

فرماندار چالوس که با حفظ سمت به عنوان نخستین سرپرست فرمانداری کلاردشت نیز منصوب شد در این مراسم به تحقق پیوستن این اتفاق مبارک را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ثمره خون پاک شهدا عنوان کرد.

سید قدیر رضایی اظهار داشت: توجه دولت‌ها به ویژه دولت نهم و دهم به بخش‌ها و مناطق بسیار زیاد بوده است و امروز افتتاح فرمانداری کلاردشت از جمله این توجهات است که در دولت یازدهم به بار نشسته است.

وی ادامه داد: شهرستان کلاردشت حدود 100 شهید، سه آزاده و 230 جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و مردم ولایتمدار این خطه در سال‌های انقلاب همواره پشتوانه‌های خوبی برای کشور بوده‌اند.

رضایی با اشاره به مصوبات مختلف دولت در سال‌های اخیر در کلاردشت بیان داشت: در سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان چالوس، هشت مصوبه مربوط به کلاردشت بوده و 10 مصوبه نیز از سفرهای دولت به استان مازندران به کلاردشت اختصاص داده شده بود.

این مسئول از احداث مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و پروژه آبرسانی به کلاردشت از جمله این پروژه‌ها اشاره کرد.

وی با اشاره به شهرستان شدن این بخش، بر لزوم توجه جدی به نیازهای زیربنایی آن تاکید کرد و بیان داشت: استقرار دست کم 50 اداره در طول یک‌ماه اول از جمله لازمه این شهرستان تازه تاسیس است تا روند امور اداری در آن سرعت بیشتری به خود بگیرد.

سرپرست فرمانداری کلاردشت همچنین از جاده کلاردشت به عباس‌آباد به عنوان یک جاده مهم و استراتژیک در این شهرستان یاد کرد و گفت: 10 کیلومتر از این جاده فاقد سیستم آنتن‌دهی موبایل است که مسافران و مردم منطقه را دچار مشکل کرده است.

این مسئول تصریح کرد: سیل ویرانگر دو سال گذشته نیز آثار مخربی بر کلاردشت بر جای گذاشته است که تامین اعتبار برای بازسازی این شهرستان از نیازهای اساسی آن است.

فرماندار چالوس و سرپرست فرمانداری کلاردشت همچنین خاطر نشان کرد: باید مصوبات سفرهای دولت در این شهرستان جدی‌تر پیگیری شود.

وی همچنین بر تسریع سامان دادن به فضای شهری، تکمیل و تامین نیروی انسانی مورد نیاز، استقرار فرماندهی انتظامی در این شهرستان تاکید کرد.

در ادامه رئیس شورای شهر و از اعضای ستاد پیگیری شهرستان شدن کلاردشت گفت: از آغازین روزهای تشکیل شورای شهر در دور اول یکی از برنامه‌های مهم مورد پیگیری اعضای شورا، شهرستان شدن کلاردشت بود.

شجاع سلیمانپور ادامه داد: این امر مهم با رویکرد ارتقاء ضریب امنیت منطقه، توسعه همه جانبه، ارائه خدمت سریع‌تر و بهتر به مردم بدون صرف هزینه برای کلاردشت به عنوان بخش استراتژیک در کشور در دستور کار قرار گرفت و با نامه‌نگاری‌ها، پیگیری‌ها، برگزاری جلسات و بازدیدها و با تحمل سختی‌ها و مشقات فراوان به بار نشست.

وی در ادامه ضمن تقدیر از ستاد پیگیری شهرستان شدن، از تمام کسانی که در طول سال‌های گذشته در راه محقق شدن این امر تلاش کردند صمیمانه سپاسگزاری کرد و گفت: به‌زودی جشن مردمی شکرانه شهرستان شدن کلاردشت با حضور تمامی اقشار در این شهرستان برگزار می‌شود.

سلیمانپور ابلاغ و اجرایی شدن استقرار ادارات و دستگاه‌های اجرایی مستقل و همچنین استفاده از نیروهای بومی کلاردشت برای تامین نیروی انسانی را از جمله خواست‌های ستاد و مردم شریف کلاردشت عنوان کرد و از استاندار مازندران خواست در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/2296/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول