اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان کنگان خبر داد

ارائه تسهیلات جدید به خبرنگاران و هنرمندان کنگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان از ارائه تسهیلات جدید به خبرنگاران و هنرمندان کنگان خبر داد.

ارائه تسهیلات جدید به خبرنگاران و هنرمندان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسن مختارزاده جمعه‌ شب در نشست با خبرنگاران کنگان اظهار داشت: امروز کنگان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و برای پیشرفت این شهرستان باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: همت دسته‌جمعی برای بهبود وضعیت فرهنگی شهرستان امری لازم است و در این مسیر نباید کم‌کاری کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان ضمن قدردانی از اصحاب رسانه شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: خبرنگار متعهد و مطلع از عناصر سازنده یک جامعه ایده‌آل است.

مختارزاده با اشاره به لزوم ایجاد نخستین هفته‌نامه شهرستان کنگان افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این راستا برای در اختیار گذاشتن مکان و امکانات برای تحقق این امر مهم اعلام آمادگی می‌کند.

وی یادآور شد: بارها و به شیوه‌های مختلف در زمینه بیمه هنرمندان شهرستان کنگان تبلیغ کرده‌ایم که متاسفانه جز تعداد معدودی از این عزیزان، هنرمندان کنگانی برای این موضوع پا پیش نگذاشته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: با توجه به حساسیت شغل خبرنگاری، خبرنگاران ما باید تیزهوش، باتجربه و صبور باشند و همواره در راستای افزایش دانش خود در این زمینه کوشا باشند.

مختارزاده از ارائه تسهیلات جدید به خبرنگاران و هنرمندان کنگان خبر داد و بیان کرد: ارائه تسهیلات به خبرنگاران و سایر هنرمندان در دستور کار قرار دارد و به فضل خدا بتوانیم در راستای دسترسی به اهداف مورد نظر به موفقیت لازم برسیم.

وی ابراز داشت: فرماندار کنگان در تمام زمینه‌ها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری داشته و امیدوار هستیم که این روند موجبات بهبود وضعیت فرهنگی شهرستان شود.

انتهای پیام/2451/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول