اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور ایلام:

تعامل اصحاب رسانه با پلیس راهور قابل تحسین است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: تعامل اصحاب رسانه با پلیس راهور قابل تحسین است.

تعامل اصحاب رسانه با پلیس راهور قابل تحسین است

محمد رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بر اساس ماده 54 قانون بودجه سال 92 دیرکرد پرداخت جرائم تخلفات و رانندگی تا پایان سال 1390 که به علت عدم پرداخت به موقع دو برابر شده‌اند بخشیده و به نصف یعنی یک برابر کاهش می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: به صاحبان خودروهایی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند جرائم تخلفات رانندگی خود را به موقع پرداخت کنند و بر این اساس جریمه‌ها به دو برابر افزایش یافته است به مدت 6 ماه فرصت داده شده تا جرائم خود را تسویه و پرداخت کنند.

وی ادامه داد: این امر در سیستم اجرائیات پلیس راهور به صورت تمرکزی در صورت وضعیت تخلفات خودروها اعمال شده است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: برابر دستورالعمل‌های واصله از مرکز این مهلت از مورخه 17/4/1392 بوده که صاحبان خودروها باید جهت دریافت صورت وضعیت خودرو خود به مراکز پلیس +10 مراجعه و نسبت به تسویه حساب جرائم رانندگی خود اقدام کنند.

رسولی تصریح کرد: اگر کسی نسبت به تسویه و پرداخت جرائم خود تا مورخه 17/10/1392 اقدام نکند جرائم در تاریخ مذکور به صورت سیستمی و از طریق مرکز مجدداً دو برابر ‌شده و در صورت وضعیت خودروها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: اگر اشخاصی به هر علت تاکنون نسبت به پرداخت جرایم رانندگی خود اقدام نکرده در مدت این 6 ماه فرصت دارند به مراکز پلیس +10 مراجعه و صورت وضعیت جرائم رانندگی خودرو خود را دریافت و با مراجعه به بانک پرداخت کنند تا مشمول پرداخت دو برابر جرائم نشوند.

وی ادامه داد: امیدوارم که ثمره این تلاش‌ها افزایش انضباط آمد و شد، افزایش ایمنی و کاهش سوانح و حوادث در استان ایلام باشد.

این فرمانده انتظامی گفت: در خاتمه از کارکنان پلیس راهور در حوزه ستاد و عملیات و اجرایی که به خوبی و زیبایی این ماموریت‌ها را اجرا و پوشش ترافیکی لازم را برقرار می‌کنند و همچنین تمام اصحاب رسانه که در انجام صحیح ماموریت پلیس راهور را یاری می‌کنند صمیمانه سپاسگزارم چرا که اعتقاد دارم هر قلم و دوربین که در جهت کاهش تصادفات قدم بر می‌دارد مطمئنا در ثوابش نیز شریک است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: اصحاب رسانه باید کمک بیشتری کنند تا مردم بدون حضور پلیس خودشان قانون را رعایت کنند و دستگاه‌های متولی نظیر شهرداری باید زمینه استفاده از فن‌آوری‌های نوین و دوربین‌های کنترلی را فراهم کند چرا که استفاده از این تکنولوژی‌های جدید یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/2246/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول