اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

خدمات نظام در هفته دولت اطلاع‌رسانی شود

فرماندار بابلسر گفت: خدمات نظام در هفته دولت اطلاع‌رسانی شود.

خدمات نظام در هفته دولت اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید کریم سجادی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاری کار امروز و دیروز نیست،خبرنگاری تاریخ دیرینه‌ای دارد که اگر نبود تلاش و کوشش حضرت زینب،امام سجاد و قیام امام حسن و حسین(ع) به تاریخ سپرده می‌شد.

وی با بیان اینکه خبرنگاری شغل نیست بلکه عشق و هنر است، گفت: خبرنگاران سربازان بی‌ادعای جمهوری اسلامی و پل ارتباطی مسئولان و مردم هستند.

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه اسلحه خبرنگار قلم و مخاطبش اندیشه است، تاکید کرد: حرفه خبرنگاری حرفه مقدسی است و خبرنگاران همواره تلاش کنند تا اصل صداقت را رعایت کنند.

سجادی با بیان اینکه عصر امروز، عصر دانایی و توانایی است و یک خبرنگار همواره باید سعی کند اطلاعاتش به روز باشد تا از جامعه عقب نماند، تصریح کرد: اگر اطلاعات مردم جامعه بیشتر از اطلاعات شما باشد دیگر کسی به نوشته‌های شما اعتنا نمی‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان داشت: خبرنگاران باید با صداقت و بدون اغراض اخبار را منتقل کنند و نقدشان نقدی منصفانه باشد چرا که در این صورت تاثیر بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید خبررسانی‌شان برای توسعه و تقویت شهرستان باشد، بیان داشت: از حواشی بیهوده و بی‌فایده که نفعی برای نظام و شهرستان ندارد، پرهیز کنید.

فرماندار بابلسر تاکید کرد: خبرنگاران باید با ایجاد فضایی امن،مدیران را عادت دهند که از ارائه مشکلات خود در نزد آنها نترسند بلکه آنها را دوستان خود بدانند.

سجادی، ساماندهی و هدایت افکار عمومی را وظیفه و رسالت اصلی خبرنگاران برشمرد و افزود: خبرنگاران ضمن اینکه مشکلات شهرستان را اطلاع‌رسانی می‌کنند باید پیشنهادات و ایده‌های خود را برای رفع این مشکلات بیان کنند.

وی به هفته دولت اشاره و تصریح کرد: در هفته دولت همه خبرنگاران باید سعی کنند خدمات نظام جمهوری اسلامی را به مردم دنیا اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/86010/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول