اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرضا عنوان کرد

گازرسانی به روستاهای شهرضا از اهم فعالیت‌های دولت‌ دهم

معاون فرماندارشهرضا گفت: طرح گازرسانی به تمام روستاهای تابع شهرستان شهرضا از اهم فعالیت‌های دولت در طول هشت سال گذشته در جهت رشد و آبادانی این منطقه بوده است.

گازرسانی به روستاهای شهرضا از اهم فعالیت‌های دولت‌ دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید حمید بحرینی صبح امروز با بیان این مطلب در نشست ستاد گرامی‌داشت هفته دولت در شهرستان شهرضا اظهار داشت: نقد منصفانه و عادلانه و پرهیز از مسایل حاشیه‌ای در نقد دولت‌های مختلف از مهم‌ترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که انتظار داریم به شکل اصولی مد نظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: خدمات و فعالیت‌های دولت‌های نهم و دهم در حوزه فناوری‌های نوین از مهم‌ترین عرصه‌های پیشرفت و توسعه کشور در طول هشت سال گذشته بوده که باید نسبت به تبیین آن اقدام شود.

معاون فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه خدمت رسانی به روستاها از بارزترین مصادیق خدمت رسانی دولت‌های نهم و دهم به شمار می‌رود، اضافه کرد: حجم گسترده و کم نظیر خدمات دولت در سطح روستاها با هدف محرومیت زدایی و توزیع عادلانه امکانات کشور در مقایسه با سایر دولت‌ها باید مورد نظر باشد.

این مسئول تصریح کرد: طرح گازرسانی به تمام روستاهای تابع شهرستان شهرضا از اهم فعالیت‌های دولت در طول هشت سال گذشته در جهت رشد و آبادانی این منطقه بوده است.

بحرینی با اشاره به اینکه در دوره‌ای کمبود مسکن در کشور به یک معضل و تهدید بزرگ تبدیل شده بود، گفت: طرح عظیم و سازنده مسکن مهر که در سطح کشور به شکل مطلوب اجرایی شد از دیگر عرصه‌های فاخر فعالیت دولت در طول هشت سال گذشته است.

وی سیاه نمایی پیرامون عملکرد دولت را از سیاست‌های شوم دشمنان نظام ذکر کرد و یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، انتظار داریم حجم خدمات و فعالیت‌های دولت احمدی‌نژاد در شهرضا به خوبی تبیین شود.

در ادامه این مراسم مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا طی سخنانی با تشریح برنامه‌های گسترده فرمانداری در راستای گرامی‌داشت هفته دولت گفت: افتتاح ده‌ها طرح و پروژه عظیم در حوزه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، ورزشی و صنعتی از مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده در طول این هفته است.

روح‌الله صالح‌پور ادامه داد: بازدید از خانواده‌های شهدای دولت در شهرستان از دیگر برنامه‌های این ستاد در طول هفته دولت است که باید مد نظر قرار بگیرد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته دولت را از سیاست گذاری‌های این مجموعه در جهت ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی ذکر کرد و متذکر شد: طرح ویزیت رایگان اقشار مختلف جامعه، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای دوران دفاع مقدس و برگزاری نماز وحدت از دیگر برنامه‌های تدوین شده در جهت گرامی داشت شکوهمند این هفته به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63011/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول