اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

فشار باندهای سیاسی و قومی برای تحمیل نیرو به استاندار

استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر باندهای سیاسی، اقتصادی، قومی و منطقه‌ای فشار زیادی می‌آورند تا نیروهای منتسب به خود بر مسند کار باشند.

فشار باندهای سیاسی و قومی برای تحمیل نیرو به استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با شماری از اصحاب رسانه و فرهنگ بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر برای پیگیری کارهای کلان هماهنگی وجود ندارد، به طور مثال برای گرفتن مجوز روزنامه با محمدزاده معاون وزیر ارشاد توافق کردم و ایشان هم قول مساعد دادند اما افرادی از خود استان مانع از انجام این کار می‌شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه به برخی انتصابات خودم هم انتقاد دارم، تصریح کرد: استان بوشهر در تئوری و نظر بسیار قوی است اما در عمل چیزی نمی‌بینیم.

حسنوند گفت: سیاسی برخورد کردن موجب شده تا بسیاری از ظرفیت‌های استان بوشهر مغفول بماند و این زیبنده استان بوشهر نیست.

وی با بیان اینکه باید خود را از سیاسی بودن دور کنیم اظهار داشت: از توان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، برای توسعه استان به خوبی استفاده نمی‌کنیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از وجود آیت‌الله حسینی بوشهری و آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: ارتباط مسئولان استانی با مرکز ضعیف است بنابراین باید در این زمینه خود را تقویت کنیم.

حسنوند با بیان اینکه سند چشم انداز توسعه بوشهر در حال اصلاح است، گفت: برنامه 5 ساله توسعه استان بوشهر هم تدوین شده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت دولت جدید افزود: نگاه مطلوب دولت جدید به توسعه اقتصادی در استان‌ها بسیار قابل توجه است و باید این کار را به فال نیک بگیریم.

استاندار بوشهر گفت: توانمندترین تیم اقتصادی دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دولت دکتر روحانی است و این اقدام لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول