اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی صحنه:

کتابخانه‌های عمومی بر روند رشد علمی دانش‌آموز تاثیرگذار است

رئیس اداره کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان صحنه گفت: کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با ارائه منابع و هم‌چنین مشاوره به تعالی دانش و معرفت اعضا کمک کنند و بر روند رشد علمی دانش‌آموزان و دانشجویان تاثیرگذار خواهند بود.

کتابخانه‌های عمومی بر روند رشد علمی دانش‌آموز تاثیرگذار است

بساط‌علی نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به تاثیر غیر قابل انکار کتاب‌خانه‌های عمومی بر روند رشد علمی دانش‌آموزان و دانشجویان، گفت: کتاب‌خانه‌های عمومی می‌توانند با ارائه منابع، راهنمایی و هم‌چنین مشاوره به تعالی دانش، بینش و معرفت اعضا کمک کنند.

نیازی انس با کتاب و کتاب‌خوانی را در تحصیلات نوجوانان و جوانان مؤثر خواند و تصریح کرد: کسی که با مطالعه عجین می‌شود و عادت به کتاب‌خوانی و مراجعه به منابع دارد، می‌تواند در تحصیلات خود نیز موفق باشد.

وی تصریح کرد: ما در مجموعه کتاب‌خانه‌های عمومی سعی داریم با ارائه خدمات لازم، هرگونه کمکی که در توان داریم به اعضای خود ارائه دهیم و از والدین می‌خواهم برای سوق‌ دادن فرزندان به منظور استفاده از امکانات و محیط کتاب‌خانه‌های عمومی، تلاش کنند.

رئیس اداره کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان صحنه افزود: اگر فرزندان ما اوقات خود را در کتاب‌خانه‌ها و با کتاب سپری کنند هم از آسیب‌های اجتماعی به دور خواهند بود و هم آینده‌سازانی آگاه و دانا برای کشور خواهند شد. 

وی با اشاره به رتبه 11 منطقه‌ای سروش رحیمی از اعضاء کتاب‌خانه عمومی ابن‌سینا شهرستان صحنه در رشته تجربی، گفت: رحیمی یکی از اعضاء موفق ما است که در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه 11 منطقه‌ای در رشته تجربی شده است.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول