اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

کارنامه شورای سوم در جذب سرمایه‌گذاران درخشان است

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: کارنامه شورای شهر اردبیل در دور سوم فعالیتشان در حوزه جذب و جلب سرمایه‌گذاران کارنامه‌ای درخشان و موفق است.

کارنامه شورای سوم در جذب سرمایه‌گذاران درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد رضا سرداری ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه شهرداری اردبیل اظهار داشت: ما تنها با همراهی و وحدت و همدلی مسئولان و عموم مردم و هماهنگی که بین شهرداری و شورای شهر برقرار است می‌توانیم حرکت شتاب‌آلود خود را در توسعه شهری ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه با تفرقه و دودستگی نمی‌توان در مسیر توسعه و پیشرفت حقیقی گام‌های جدی برداشت، خاطرنشان کرد: ما زمانی که دست به دست هم داده و با همفکری و تعامل و رسیدن به یک نقطه مشترک فعالیت کنیم  می‌توانیم در سایه آن در توسعه فضاهای عمران و آبادانی و تقویت جبهه اقتصادی موفق عمل کنیم.

رئیس شورای شهر اردبیل به استعدادهای بی‌نظیر استان و شهرستان اردبیل در بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنعتی اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه این ظرفیت‌ها مغفول مانده و نتوانستیم آنگونه که مطلوب بوده از آن بهره بگیریم که قطعاً با جلب سرمایه‌گذاران می‌توانیم این ظرفیت‌ها را احیا کنیم.

سرداری از آمادگی شورای شهر اردبیل در حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی در اجرای پروژه‌های اساسی و زیر‌بنایی خبر داد و گفت: امروز خوشحال هستیم که شرکت سرمایه‌گذاری تیراژه گستر همسو با سایر شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این عرصه ورود پیدا کرده و با آغوش باز شورای شهر اردبیل و شهرداری در همراهی و مشارکت با این مجموعه‌ها روبرو شده است.

این مسئول از تلاش‌های دو شهردار کوشا و فعال دور سوم شورا و جدیت آنها در همراهی و همسویی با سرمایه‌گذاران اشاره کرد و بیان داشت: شهردار جوان و پر آتیه اردبیل با مدیریت مطلوب خود توانسته است در جذب سرمایه‌گذاران در سال‌های اخیر گام‌های جدی و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را انجام دهد.

رئیس شورای شهر اردبیل با ابراز خرسندی از اجرا شدن هشت پروژه مهم و اساسی سرمایه‌گذاری در اردبیل با همراهی بخش خصوصی افزود: امیدواریم با تکمیل شده این پروژه‌ها و راه‌اندازیشان همه مردم از ثمرات و نتایج آن متنعم شده و سود ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه منصور حقیقت‌‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس در همراهی شورا و شهرداری در جذب سرمایه‌گذار تیراژه تلاش گسترده‌ای داشته و توصیف و تعبیر شجاعت برای این حرکت شورای شهر سبب دلگرمی بیشتر ما شده است، تصریح کرد: ما امیدواریم سرمایه‌گذار تیراژه با همت بلندی که دارد در موعد مقرر سه ساله بتوانند این پروژه عظیم تجاری، تفریحی، توریستی و اقتصادی را تکمیل کرده و به مرحله بهره‌برداری برسانند.

انتهای پیام/62004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول