اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

شوراهای شهر ناظر بر مدیریت شهری هستند

شهردار مرکز استان لرستان گفت: شوراهای شهر ناظر بر مدیریت شهری هستند.

شوراهای شهر ناظر بر مدیریت شهری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هرمز نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: هدف مجموعه مدیریت شهری رضایت شهروندان و تسریع در کار مردم است و برای همین منظور باید دست به دست هم بدهیم و به سمت درآمدها و فعالیت‌های اثربخش برویم و کاری کنیم که خدا از ما راضی باشد.

نصیری بر اهمیت نقش شوراهای اسلامی شهر تاکید کرد و افزود: شوراهای شهر ناظر بر مدیریت شهری هستند و حامیان درجه یک خدمت‌گذاران مردم در شهرداری‌ها هستند.

شهردار مرکز استان لرستان گفت: در این یک سال سیاست شهرداری بر این بوده که از تمام اقشار جامعه نیز استفاده کنیم، تا با بهره‌گیری از نظرات، معلومات و تجربیات ارزنده همه شهروندان با یک‌دلی و همدلی گام‌های موفق و استواری برای سربلندی خرم‌آباد برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه یک مدیر موفق، یک مدیر پویا و پرتلاش است، افزود: باید در اداره امورات شهرداری اصل شایسته‌سالاری مدنظر باشد و از نیروهای توانمند و شایسته، نخبگان و کارشناسان صاحب فکر استفاده شود.

شهردار مرکز لرستان یادآور شد: از آنجایی که سال جاری از سوی مقام عظمای ولایت به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده، باید این مهم را حتی در ارائه خدمات مد نظر داشته باشیم و این که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه‌ای بی‌نظیر را در انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری خلق کردند، نوبت آن‌ است که همه با هم حماسه اقتصادی را متجلی کنیم.

این مسئول اذعان داشت: پس از انتخاب نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر، اینک نوبت آن است که یکبار دیگر مردم و مسئولان دست در دست هم بگذارند و برای رفع مشکلات اقتصادی و اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول