اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل سیاسی استانداری فارس صورت گرفت

آغاز به کار فرمانداری ویژه جهرم

با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری این شهرستان، فرمانداری ویژه جهرم اجرایی و آغاز به کار کرد.

آغاز به کار فرمانداری ویژه جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس بعدازظهر امروز در آیین آغاز به کار فرمانداری ویژه جهرم با اشاره به محقق شدن خواسته دیرینه مردم این شهرستان اظهار داشت: باید تلاش شود تا با خدمت‌رسانی رضای خدا و مردم را به همراه داشته باشیم.

یحیی صادقی با اشاره به حضور حماسی مردم ایران در انتخابات 24 خرداد گفت: دشمنان سعی داشتند که انتخابات سرد و کمرنگ شود اما مردم با حضور حماسی خود باعث شدند تا دشمن سر جای خود بنشیند.

وی ادامه داد: انتخابات 24 خرداد بزرگ‌ترین جشن برای ملت ایران و یاس و شکست برای استکبار جهانی بود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ما خدمات شکل گرفته در شهرستان را مدیون نظام هستیم و به عنوان یک سرباز سعی داریم تا این خدمات سریع‌تر به مردم برسد.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا رو به روز وفاداری مردم به نظام بیشتر شود، خاطرنشان کرد: از دولت و رئیس جمهور گذشته که در به ثمر رسیدن این مهم برای جهرم تلاش و پیگیری کردند تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از لوح آغاز به کار فرمانداری ویژه جهرم با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس پرده‌برداری شد.

انتهای پیام/‌2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول