اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین اعلام کرد

‌آمادگی استانداری قزوین برای آبیاری و احیای باغستان‌ها

استاندار قزوین با اشاره به نیازهای احیای باغستان‌های قزوین گفت: آمادگی لازم در استانداری قزوین برای آبیاری و احیای باغستان‌ها وجود دارد و با استقرار دولت جدید این مهم نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت.

‌آمادگی استانداری قزوین برای آبیاری و احیای باغستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم عصر امروز در جلسه شورای باغستان این استان اظهار داشت: با تشکیل دولت یازدهم امیدواریم که مشکلات کشور نیز به همت مسئولان برطرف شود.

وی افزود: بی‌تردید همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و حضور چهار هزار باغدار می‌تواند در برطرف کردن مشکلات این بخش مؤثر باشد.

عجم با اشاره به نیازهای احیای باغستان‌های قزوین عنوان کرد: آمادگی لازم در استانداری قزوین برای آبیاری و احیای باغستان‌ها وجود دارد و با استقرار دولت جدید این مهم نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت.

استاندار قزوین با ضروری دانستن اجرای طرح پساب در این استان تأکید کرد: تأمین آب کشاورزی و باغستان‌ها از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح پساب در قزوین است که با همکاری بخش خصوصی این مهم تسریع می‌یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با انحراف مسیر فاضلاب می‌توان از ورود فاضلاب به داخل باغستان‌ها جلوگیری کرد که این ابزار برای کوتاه‌مدت مفید خواهد بود.

عجم اضافه کرد: بی تردید پیشرفت‌های امروز در بخش فاضلاب در این حوزه قابل قبول است، چرا که باغستان‌های قزوین که در گذشته در حال نابودی بود با طرح‌های خوب شهرداری و همچنین جهاد کشاورزی احیا شده است.

وی امنیت باغستان‌ها را با افزایش پوشش آن مهم ارزیابی کرد و افزود: از 8 میلیون متر مکعب آب فاضلاب می‌توان در بخش کشاورزی نیز بهره‌برداری کرد که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

عجم عنوان کرد: تصمیم عجولانه در این حوزه قطعا به بخش کشاورزی شوک وارد می‌کند و باید ضمن پرهیز از آن با نگاه تخصصی نسبت به بررسی طرح‌های اصولی برای تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی اقدام کرد.

وی در خاتمه بر همکاری همه مسئولان در برپایی مراسم «روز قزوین» که با حضور مهمانان خارجی برگزار می‌شود، تأکید کرد.

انتهای پیام/2667/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول