اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای دشتستان خبر داد

دوره‌های تخصصی فنی و حرفه‌ای برای کودکان 4 تا 9 ساله دشتستان

رئیس فنی و حرفه‌ای دشتستان از برگزاری دوره‌های تخصصی فنی و حرفه‌ای برای کودکان 4 تا 9 ساله دشتستان خبر داد.

دوره‌های تخصصی فنی و حرفه‌ای برای کودکان 4 تا 9 ساله دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، هادی توسلی عصر شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در ارائه خدمات آموزشی در رفع مشکلات بیکاری همت مناسبی دارند و این امر رضایتمندی جوانان و خانواده‌ها را فراهم کرده است.

وی افزود: ارائه آموزش‌های تخصصی در رشته‌های متناسب با بازار کار در دشتستان با حضور اساتید مجرب انجام شده و خروجی خوبی نیز داشته است.

این مسئول یادآور شد: آموزش فنی و حرفه‌ای تصمیم دارد صنعت، تکنولوژی و دانشگاه را در یک مجموعه منسجم و هماهنگ برای برنامه‌ریزی و اجرا و پیگیری نتایج اثربخشی آموزش همراه و هماهنگ و سن آموزش مهارت را به سال‌های پایه معطوف کند.

توسلی تصریح کرد: انجام برنامه‌ریزی بلند مدت برای استعدادهای نوجوانان امری لازم است و فنی و حرفه‌ای تلاش دارد در یک دوره زمانی 12 ساله ضمن آموزش، استعداد افراد را شناسایی و برای نیازهای صنعت و توسعه کشور تربیت و آماده‌سازی کند.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای برای کودکان و نوجوانان نیز توسط این اداره در دستور قرار دارد.

رئیس فنی و حرفه‌ای دشتستان از برگزاری دوره‌های تخصصی فنی حرفه‌ای برای کودکان 4 تا 9 ساله دشتستان خبر داد و اذعان داشت: برای نخستین بار دوره‌های آموزشی تخصصی کامپیوتر در دشتستان ویژه کودکان برگزار می‌شود.

توسلی بیان داشت: پیش از این دوره‌های آموزشی کامپیوتر مختص کودکان در این شهرستان برگزار نشده بود و با توجه به نیاز آموزش کودکان در این رشته، برای نخستین بار دوره آموزشی کودک یارانه برای کودکان 4 الی 9 سال در فنی و حرفه‌ای دشتستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبود امکانات آموزشی و محدودیت در آموزش این کودکان، نخستین کلاس آموزشی کودک یارانه با تعداد محدودی از کودکان در اول شهریور برگزار خواهد شد اما در کلاس‌های بعدی کودکان بیشتری در این زمینه آموزش خواهند دید.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول