اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

غندالی یکی از گزینه مطرح شده برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:

آموزش و پرورش برای آغاز مهر آرامش می‌خواهد

غندالی، یکی از گزینه‌های مطرح شده برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه در آستانه مهر هستیم، آموزش و پرورش باید فضای آرامی داشته باشد.

آموزش و پرورش برای آغاز مهر آرامش می‌خواهد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، شهاب‌الدین غندالی، یکی از گزینه‌های مطرح شده برای وزارت آموزش و پرورش است که دارای دکترای حقوق مدیریت در آموزش و پرورش است.

وی از سال 58 به عنوان معلم، فعالیت در آموزش و پرورش را آغاز کرد و در کارنامه خود سمت‌هایی همچون مدیرکل آموزش و پرورش کرمان و شهرستان‌های استان تهران، سرپرست مدارس آسیا و اقیانوسیه و معاون پشتیبانی و برنامه‌ریزی وزیر دیده می‌شود.

غندالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با تعدادی از دوستان برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش تماس گرفته شد و با بنده نیز برنامه و نظر خود را ارائه کردم.

وی در خصوص ویژگی‌های سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: معتقدم کسی باید به عنوان سرپرست آموزش و پرورش فعالیت کند که با این وزارتخانه آشنا باشد زیرا در آستانه مهر هستیم و فرصت کم است.

غندالی افزود: تمام گزینه‌های مطرح شده، آموزش و پرورشی هستند و هر که را آقای رئیس‌جمهور صلاح بداند، انتخاب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سرپرست آموزش و پرورش باید فضای آرامی را در این وزارتخانه ایجاد کند، گفت: باید تغییر و تحول‌ها در طول سال تحصیلی با فراغ بال و آرامش انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول