اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه ماه نخست سال جاری صورت گرفت

افزایش بیش از 7000 خانواده به جمع خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی از افزایش هفت هزار و 947 خانواده به جمع خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی در طول سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

افزایش بیش از 7000 خانواده به جمع خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در طول سه ماه نخست سال جاری افزایش قابل توجهی داشته است که رسیدگی به مشکلات معیشتی و تأمین امکانات رفاهی این خانوارها بدون حمایت و مشارکت خیرین ممکن نمی‌شود.

وی از افزایش هفت هزار و 947 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در سه ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: تا پایان سال 91 در مجموع 70 هزار و 649 خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان قرار داشت که این رقم تا پایان سه ماه نخست سال جاری به 78 هزار و 596 خانوار افزایش یافت.

حسین‌زاده با اعلام اینکه از این تعداد، 56 هزار و 844 خانواده زیر پوشش خدمات عادی مددجویی کمیته امداد و 21 هزار و 752 خانواده نیز زیر پوشش طرح شهید رجائی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: در این مدت 125 هزار و 942 نفر زیر پوشش خدمات عادی و 39 هزار و 177 نفر زیر پوشش طرح شهید رجائی کمیته امداد بوده‌ و از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد استان نیز تا پایان سه ماه نخست سال جاری به 165 هزار و 119 نفر رسید که این رقم حاکی از افزایش 14 هزار و 20 نفر به تعداد کل افراد زیر پوشش کمیته امداد استان، تنها در سه ماه نخست سال جاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی میزان کل مبالغ پرداختی به مددجویان در سه ماه نخست سال جاری را رقمی بالغ بر 123 میلیارد و 206 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، شناسایی و دستگیری از خانواده‌های نیازمند و کم‌توان مالی است و در این راستا اقدامات حمایتی متنوعی را بر حسب نیاز خانوارها به آنها عرضه می‌کند.

انتهای پیام/61006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول