اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی کشور:

مازندران قابلیت تبدیل ‌شدن به قطب ورزش ماهیگیری در آسیا را دارد

رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی کشور گفت: مازندران قابلیت تبدیل ‌شدن به قطب ورزش ماهیگیری در آسیا را دارد.

مازندران قابلیت تبدیل ‌شدن به قطب ورزش ماهیگیری در آسیا را دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدحسین رادپور ظهر امروز در جلسه‌ای با مسئولان ورزش همگانی استان مازندران که در حاشیه برگزاری دوره آموزشی کلاس‌های راهنمایی گردشگری در مرکز استان مازندران برگزار شد با اشاره به اعلام آمادگی مازندران برای برگزاری جشنواره ماهیگیری در این استان اظهار داشت: در حال حاضر 123 کشور دنیا عضو فدراسیون ماهیگیری ورزشی هستند.

وی با اشاره به توان بالقوه کشورمان در توسعه رشته ماهیگیری بیان داشت: ایران جزو کشورهایی است که در چهار فصل سال امکان ماهیگیری در آن وجود دارد.

رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی کشور در ادامه با اعلام اینکه میزان اطلاعات ما درباره شرایط آب و هوایی کشورمان بسیار کم است، گفت: همین موضوع باعث می‌شود تا قابلیت‌های ورزش ماهیگیری در کشورمان مغفول بماند.

وی با اشاره به وضعیت مناسب مازندران در توسعه گردشگری بیان داشت: مازندران قابلیت تبدیل شدن به قطب ماهیگیری آسیا را دارد، به شرطی که این قابلیت‌ها اولا توسط افراد بومی معرفی و مورد حمایت مسئولان ملی واقع شود.

رادپور در ادامه با اشاره به عقب‌ماندگی مازندران در رشته ورزشی ماهیگیری با توجه به ظرفیت مناسبی که این استان در این زمینه دارد، گفت: برای دسترسی به قابلیت‌های اساسی در این رشته ورزشی نیاز به حرکت‌های انفجاری داریم.

انتهای پیام/86004/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول