اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هر ماه

7 هزار بازرسی از اصناف استان زنجان صورت می‌گیرد

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: به طور میانگین هر ماه 6 تا 7 هزار مورد بازرسی از واحد صنفی استان زنجان انجام می‌شود.

7 هزار بازرسی از اصناف استان زنجان صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج اصناف استان زنجان از زمان تشکیل با تعامل و همکاری مجمع امور صنفی حرکت‌های خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه تعدادی از فعالیت‌های بسیج اصناف استان در کشورمان نمونه بوده است، تصریح کرد: امید است بر تعداد این موفقیت‌ها افزوده شود.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه مراسم زیارت عاشورا پنج‌شنبه هر هفته در ساعت 8 صبح در مسجد چهل ستون زنجان با حضور اصناف و بازاریان متدین برگزار می‌شود، افزود: همچنین روزهای دوشنبه نیز زیارت عاشورا در مسجد سید فتح‌الله زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه مجمع امور صنفی با کمک بسیج اصناف کنترل و نظارت کف بازار را بر عهده دارد، گفت: فعالیت‌های فرهنگی مختلفی برای نخستین بار در استان زنجان توسط بسیج اصناف برگزار شده است.

کاوندی ادامه داد: برای نخستین بار در کشورمان دسته عزاداری اصناف زنجان در ماه محرم سال گذشته با حضور باشکوه اصناف و بازاریان استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تحولات اجتماعی مجمع امور صنفی جزو برترین‌های کشورمان محسوب می‌شود، افزود: استان زنجان برای قاچاقچیان مکان ناامنی محسوب می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 107 مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است، اظهار کرد: 10 مورد برخورد جدی با این اصناف انجام شده است. 128 مورد از مغازه‌های خیابان سعدی وسط و پاساژهای استان زنجان بازرسی انجام شده است.

کاوندی به فعالیت‌های اصناف برای جلوگیری از اشاعه فرهنگ غربی اشاره کرد و افزود: اخطارهای لازم برای استفاده از مانکن‌های مناسب در مغازه‌ها نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه مجمع امور صنفی استان زنجان 21 نفر بازرس ثابت دارد، گفت: همچنین 68 بازرس اتحادیه و 120 بازرس افتخاری برای نظارت بازار و اصناف استان زنجان در نظر گرفته شده است.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان اضافه کرد: به طور میانگین هر ماه 6 تا 7 هزار بازرسی از واحد صنفی استان زنجان انجام می‌شود.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول