اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

تخصیص یک فرهنگسرا به ارائه آثار عکاسان کرجی/ تدوین کتاب عکس هنرمندان کرجی

شهردار کرج بر تخصیص یک فرهنگسرا به منظور ارائه آثار عکاسان کرجی تأکید کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده کتاب عکس هنرمندان عکاس کرجی تدوین می‌شود.

تخصیص یک فرهنگسرا به ارائه آثار عکاسان کرجی/ تدوین کتاب عکس هنرمندان کرجی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در مراسم روز جهانی عکاسی در جمع عکاسان خبری کرج اظهار داشت: ماندگاری عکس و هنر عکاسان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد لذا با توجه به روز جهانی عکاسی این مراسم برگزار شد تا بهانه‌ای برای شناخت بیشتر مسئولان با عکاسان کرجی باشد.

وی عکاسی را یکی از تاثیرگذارترین موارد در عرصه رسانه و افکار عمومی دانست و افزود: خبر در کنار عکس جذابیت پیدا می‌کند لذا در برخی از موارد حتی عکس می‌تواند در جذب خواننده و تأثیرگذاری آن بسیار موثر باشد.

این مسئول با بیان اینکه باید به دغدغه‌های عکاسان نیز که در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت دارند نیز رسیدگی کرد ادامه داد: عکس در حافظه تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم یک فرهنگسرا در کرج را به ارائه آثار هنر عکاسی اختصاص دهیم تا علاوه بر ارائه خدمات به این قشر آثار آنان را در این مکان فرهنگی در معرض دید قرار دهیم.

آقازاده تصریح کرد: بر این اساس باید یکی از فرهنگسراهای کرج مهیای راه‌اندازی نمایشگاه عکس هنرمندان البرزی شود تا طی پنج روز علاقه‌مندان به هنر عکاسی از آثار هنرمندان این قشر پرتلاش بازدید کنند.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود بر تدوین کتاب عکس هنرمندان البرزی نیز تأکید کرد و گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را جمع‌آوری کنند و در کتابی با این مضمون تدوین نمایند.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول