اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب رتبه دوم

تیم قم به مرحله نهایی مسابقات کبدی دختران کشور صعود کرد

دختران کبدی کار قم با کسب رتبه دوم گروه خود از مرحله مقدماتی مسابقات کبدی دختران کشور به مرحله نهایی این پیکارها صعود کرد.

تیم قم به مرحله نهایی مسابقات کبدی دختران کشور صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالیکه قرار بود تیم‌های پنج استان کشور در تلاش برای راهیابی به مرحله نهایی مسابقات کبدی بانوان کشور به میزبانی هیئت کبدی استان قم با یکدیگر به رقابت بپردازند، تنها سه تیم در قم حضور یافتند و این بازی را برگزار کردند.

این در حالی است که در سال جاری مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور در بخش بانوان بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کبدی در مناطق مختلف کشور مرحله مقدماتی خود را با در نظر گرفتن انصراف بسیار از تیم‌ها با حضور نزدیک به 20 تیم پشت سر گذاشت و صعود کنندگان به مرحله پایانی مشخص شدند.

در حالی دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات کبدی جوانان قهرمانی کشور در بخش بانوان جوان در گروه‌ها و مناطق پنج‌گانه برگزار شد که در نهایت دو تیم برتر هر گروه فرصت حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند تا در مجموع 12 تیم به مرحله نهایی مسابقات راه یابند.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت کبدی استان قم تیم رده سنی جوانان بانوان هیئت قم در مرحله مقدماتی رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان کشور یکی از تیم‌های حاضر در گروه ششم مقدماتی بود و در جدال با سایر تیم‌های حاضر در این گروه به دنبال جواز صعود رتبه دوم را کسب کرد و راهی مرحله نهایی شد.

این در حالی است که مرحله مقدماتی دیدارهای گروه ششم کبدی قهرمانی جوانان بانوان کشور قرار بود با شرکت پنج تیم به میزبانی هیئت کبدی استان قم برگزار شد و در نهایت تیم‌های صعود‌کننده مشخص ‌شوند اما دو تیم سمنان و مرکزی به دلایل نامعلوم انصراف دادند و تیم قم میزبانی بازی‌های این گروه را با حضور تیم‌های چهارمحال و بختیاری و البرز بر عهده داشت.

در حالی که تیم‌های شرکت‌کننده در این مرحله به شکل دوره‌ای دیدارهای مقدماتی را برگزار کردند تا چهره تیم‌های صعود‌کننده به مرحله نهایی مشخص شود، کبدی‌کاران دختر قم در نخستین دیدار خود برابر تیم البرز نتیجه را واگذار کردند اما در دومین مسابقه از سد تیم چهارمحال بختیاری گذشتند تا به همراه تیم البرز که توانست دو پیروزی کسب کند، راهی مرحله نهایی کبدی دختران جوان کشور شوند.

رقابت‌های رده سنی جوانان کبدی بانوان قهرمانی کشور در مرحله مقدماتی از گروه ششم در حالی به میزبانی قم در سالن کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر این شهر برگزار شد که در مجموع 12 تیم جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول