اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کرج تأکید کرد

ضرورت ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها

سرپرست فرمانداری کرج بر ضرورت ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز و مقابله با این پدیده در روستاهای کرج تأکید کرد.

ضرورت ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علس اسدیان پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از روستای محمودآباد بخش مرکزی کرج اظهار داشت: متأسفانه روند مهاجرت‌ها به این شهرستان و حضور برخی از مهاجران در روستاهای آن سبب شده است که روند ساخت و سازهای غیرمجاز در برخی از روستاهای این شهرستان افزایش یابد.

وی ادامه داد: در این راستا باید اقدامات کنترلی را در این زمینه بیش از پیش مد نظر قرار دهیم و با تمهیدات اساسی مبارزه جدی را با این مقوله انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: رفع مشکلات روستاییان و ارائه خدمات به آنان از مهمترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود لذا رفع معضل ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها نیز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید هر چه سریعتر مرتفع شود.

اسدیان افزود: توسعه این روند مشکلات بسیاری را برای اهالی روستاها ایجاد می‌کند لذا باید تدابیر لازم برای رفع این پدیده انجام شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود ارائه خدمات به روستاها و رسانیدن آن خدمات به استانداردهای لازم را مهمترین اولویت مسئولان دانست و افزود: اگر میزان خدمات‌رسانی‌ها در حد استانداردهای لازم باشد راهکاری اساسی به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها محسوب می‌شود.

وی توسعه مراکز آموزشی،‌ فرهنگی و ارائه امکانات خدماتی و عمرانی و رفع مشکلات معیشتی روستاییان را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به وجود جمعیت جوان در روستاها و نیاز آنان به فعالیت‌های فرهنگی و ادامه تحصیل باید زمینه‌های این مهم نیز در روستاها بیش از پیش فراهم شود.

اسدیان در پایان با تأکید بر رفع ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای محمودآباد گفت: با توجه به عدم توجه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط نسبت به اجرای وظایف قانونی خود در راستای مقابله با این گونه ساخت و سازها لذا پیشنهاد می‌شود که روستای مذکور به شهرداری کرج واگذار شده تا این موضوع به صورت جد و اساسی در دست پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول