اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دبیرکل سازمان ملل خواستار شد

تحقیق درباره حادثه زندان ابوزعبل/ محکومیت کشته شدن سربازان مصری در سینا

دبیرکل سازمان ملل با محکومیت کشته شدن سربازان مصری در شهر رفح در سینا، خواستار تحقیق و بررسی حادثه کشته شدن حامیان مرسی در زندان ابوزعبل شد.

تحقیق درباره حادثه زندان ابوزعبل/ محکومیت کشته شدن سربازان مصری در سینا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الجزیره»، «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل کشته شدن 25 سرباز ارتش مصر در حادثه تروریستی روز گذشته در شهر رفح در سینا را محکوم کرد.

دفتر رسانه‌ای دبیر کل سازمان ملل همچنین در بیانیه‌ای خواستار تشکیل تیم تحقیق و بررسی برای حادثه کشته شدن 36 حامی بازداشت شده مرسی شد که در حال انتقال به زندان ابوزعبل بودند.

وی پیشتر نیز تأکید کرده بود که مسئولیت شکاف گسترده‌ای که در میان جامعه مصر ایجاد شده به عهده مقامات و رهبران سیاسی مصر است و آنها باید از هرگونه تلاشی برای رسیدن به راهکاری برای پایان دادن به بحران کشور و پایان خشونت دریغ نکنند.

وی همچنین با تأکید بر تنگ شدن مجال سیاسی بر اخوان المسلمین خواستار گشایش سیاسی بیشتری برای این گروه شد و تأکید کرد که «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر باید آزاد شود و یا به دادگاهی عادل و شفاف، معرفی شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول