اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

دستگیری سرکرده باند قاچاق هروئین در آستارا / جاسازی هروئین در بدن قاچاقچی

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سه نفر قاچاقچی از جمله سرکرده باند و همسر وی و کشف دو کیلو و 350 گرم هروئین در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری اعضای دیگر این باند ادامه دارد.

دستگیری سرکرده باند قاچاق هروئین در آستارا / جاسازی هروئین در بدن قاچاقچی

نادر خورسند امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای در این شهرستان، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اقدام‌های شبانه‌روزی و تخصصی باند مربوطه را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند قصد داشتند مواد مخدر را از استان آذربایجان غربی به صورت خانوادگی وارد آستارا کنند، افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری و تعامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان خودروی حامل مواد مخدر مورد نظر را شناسایی کردند.

این مسئول اضافه کرد: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به توقیف خودرو کرد و در بازرسی از خودرو و سرنشینان مقدار یک کیلو و 100 گرم ماده مخدر از نوع هروئین را که در بدن خود جاسازی کرده بود کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی آستارا، همزمان با این عملیات گروه دیگری از پلیس مبارزه با مواد مخدر آستارا منزل و مغازه سوژه اصلی را زیر کنترل داشتند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس متوجه شدند همسر سرکرده اصلی باند مذکور قصد خروج مواد مخدر موجود را از مغازه دارد که ماموران حاضر در محل بلافاصله وارد عمل شدند و از داخل مغازه مقدار یک کیلو و 250 گرم هروئین کشف و متهمه مورد نظر را دستگیر کردند.

خورسند خاطرنشان کرد: در مجموع مقدار 2 کیلو و 350 گرم ماده مخدر از نوع هروئین کشف و تعداد سه نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد که تحقیقات تا دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

این مسئول در پایان از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعات در این زمینه و دیگر موارد مشابه موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ا‌نتهای پیام/84001/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول