اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در قم مطرح کرد

اهتمام خبرگزاری فارس به نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در استان قم گفت: خبرنگاران فارس همواره در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین ایجاد روحیه ایثار و شهادت بین مخاطبین سایت فعال هستند.

اهتمام خبرگزاری فارس به نشر ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید جواد اشرفی در نشست با معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) به تشریح فعالیت‌های دفتر خبرگزاری فارس در استان قم پرداخت و اظهار داشت: این دفتر از سال 1385 فعالیت خود را در استان قم آغاز کرده است و هم اکنون با 15 خبرنگار جوان و مجرب به امر اطلاع رسانی در شهر مقدس قم مبادرت می‌کند.

وی ادامه داد: اخبار منتشر شده در دفتر خبرگزاری فارس در استان قم از نظر کیفیت و کمیت و همچنین سرعت انتشار حرف اول را در بین سایر خبرگزاری‌های استان می‌زند و اخبار تولید شده در کوتاه‌ترین بازه زمانی بر روی خروجی سایت قرار می‌گیرد.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان قم با بیان اینکه این خبرگزاری در خصوص تولید و پوشش اخبار مربوط به فعالیت‌های سپاه و بسیج فعالیت ویژه‌ای را انجام داده است ابراز داشت: خبرنگاران این دفتر همواره در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین ایجاد روحیه ایثار و شهادت بین مخاطبین سایت فعال بودند و در مناسبت‌های مختلف مرتبط با این حوزه، اخبار و گزارش‌های خوبی را منتشر کرده‌اند.

اشرفی افزود: امسال نیز آمادگی صد در صد داریم که اخبار مربوط به هفته دفاع مقدس را به صورت کامل همچون سال گذشته پوشش داده و با وجود امکانات کم بتوانیم حجم بالایی از خبر را در این ایام تولید کنیم.

وی در پایان از اثرگذاری اخبار منتشر در فارس سخن گفت و خاطر نشان کرد: عملکرد خبرگزاری فارس به گونه‌ای بوده که در عرصه داخلی اثر گذاشته و به همین دلیل مورد عناد و دشمنی دشمنان این نظام و انقلاب قرار گرفته است و بارها حملات سنگینی برای هک کردن سایت صورت گرفته که به همت توان فنی نیروهای این خبرگزاری موفق به اجرای آن نشده‌اند.

انتهای پیام/78009/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول