اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیروی انتظامی قم اعلام کرد

کشف 198 تبلت قاچاق در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف 198 دستگاه تبلت قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در قم خبر داد.

کشف 198 تبلت قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمیدرضا اسدی افزود: ماموران آگاهی استان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری از عوارضی قم - تهران به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مذکور 490 عدد دستگاه دوربین مداربسته در مارک‌های مختلف، 198 دستگاه تبلت، 295 بطری انواع ادکلن در مارک‌های مختلف، 220 عدد انواع باطری موبایل و 500 ثوب انواع پوشاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شده و راننده و سه نفر همدست وی دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق طی ماه‌های اخیر در استان افزایش داشته است به آثار سوء قاچاق بر اقتصاد کشور اشاره و بر عزم پلیس استان جهت برخورد با قاچاقچیان در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی، از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 پلیس را در جریان قرار داده تا در اسرع وقت با مجرمان اقتصادی برابر قانون برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول