اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی قم مطرح شد

شرکت 2800 نفر در برنامه‌های اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی قم

مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استان و شرکت‌کنندگان در این طرح برگزار شد.

شرکت 2800 نفر در برنامه‌های اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، امسال در طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی قم 119 پایگاه تشکیل شده که از این تعداد 47 پایگاه هسته فرهنگی جوان و 72 پایگاه بوستان معرفت بوده است.

به گفته حجت‌الاسلام شیخ مراد حیدری دبیر اجرایی این طرح، هسته‌های فرهنگی جوان سنین 15 تا 25 سال و بوستان‌های معرفت سنین 9 تا 14 سال را زیر پوشش قرار داده است.

حجت‌الاسلام حیدری با اشاره به شرکت دو هزار و 859 نفر در این طرح اظهار کرد: از این تعداد دو هزار و 241 نفر پسر و 918 نفر دختر بودند.

وی تشکیل پایگاه‌های اوقات فراغت در مساجد و هیئت‌های مذهبی را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این طرح ذکر کرد و افزود: بخش زیادی از فعالیت‌های این طرح در قالب نشست‌های دینی به صورت کارگاهی و نیمه کارگاهی تشکیل شده است.

وی بهره‌مندی از روحانیون مجرب و آموزش دیده را یکی دیگر از ویژگی‌های طرح اوقات فراغت امسال برشمرد و اظهار کرد: طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال با برگزاری نشت‌های دینی ویژه جوانان استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول