اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان بوشهری

بیست و دومین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه در بوشهر پایان یافت

با حضور هنرمندان بوشهری بیست و دومین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه در سالن شهید آوینی سازمان تبلیغات اسلامی به کار خود پایان داد.

بیست و دومین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه در بوشهر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بیست و دومین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه حوزه هنری بوشهر بعد از ظهر امروز با به روی صحنه رفتن نمایش و استقبال خوب تماشاگران به کار خود پایان داد تا در آیین اختتامیه‌ای که عصر امروز برگزار می‌شود، برگزیدگان این جشنواره معرفی شوند.

در روز پایانی جشنواره ابتدا نمایش «پس نو» نوشته پژمان شاهوردی و کارگردانی فضل‌الله عمرانی از شهرستان دیر در پلاتو مجتمع فرهنگی به روی صحنه رفت و سپس کاری از کریم آبادی به عنوان «بشیر» از شهرستان بوشهر در سالن شهید آوینی سازمان تبلیغات اسلامی اجرا شد و نمایش «در حال کندن پوست پیاز» نوشته آرمان طیران و کارگردانی  لقمان بحرانی از شهرستان دیر دیگر نمایش اجرا شده در روز پایانی بود.

اختتامیه جشنواره بیست و دوم ساعت 19 امروز چهارشنبه 30 مرداد در سالن شهید آوینی سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

لازم به توضیح است نمایش‌های برگزیده این جشنواره به جشنواره منطقه‌ای سوره ماه که مهرماه در شهرستان یاسوج برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول