اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه اعلام کرد

افتتاح 412 طرح در کرمانشاه به‌مناسبت هفته دولت

استاندار کرمانشاه از افتتاح 412 طرح با اعتبار بیش از 702 میلیارد ریال در هفته دولت امسال در استان کرمانشاه خبر داد.

افتتاح 412 طرح در کرمانشاه به‌مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 412 طرح با اعتبار 702 میلیارد و 313 میلیون ریال در هفته دولت امسال در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

به گفته وی، این طرح‌ها در زمینه صنعتی، کشاورزی، عمرانی، آموزشی، دامپروری و ورزشی هستند که در هفته دولت امسال افتتاح می‌شوند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این پروژه‌ها شکوفایی و توسعه بیش از پیش استان کرمانشاه را محقق می‌کند و زمینه‌های ارائه خدمات بیشتری به مردم فراهم خواهد شد.

وی مهم‌ترین این طرح‌ها را افتتاح گردنه پاتاق، طرح‌های صنعتی، کشاورزی، آب‌رسانی، برق‌رسانی و گازرسانی به روستاها اعلام کرد.

دمیاد تصریح کرد: استان کرمانشاه ظرفیت خوبی برای توسعه دارد که نهایت تلاش خود را برای به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها به‌کار گرفته‌ایم و از مدیران و مسئولان خواسته‌ایم در این راستا حرکت کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیم و بسیار درخشانی نصیب کشور شده که به هیچ عنوان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی افزود: همواره باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم که شکوه، عظمت، سربلندی، اقتدار و استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم این طرح‌ها که در دولت تدبیر و امید افتتاح می‌شوند، منشأ خیر و برکت برای استان کرمانشاه باشد و روند توسعه این استان بیش از پیش گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/2700/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول