اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

شهدا به ما فرصت می‌دهند به خودمان برگردیم/ صبر و ایستادگی خصوصیت ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدا این فرصت‌ها را به ما می‌دهند که بعد از مدت‌ها فراموشی و نسیان نسبت به حقایق بزرگ، به خودمان برگردیم، بیدار شویم و بدانیم که چه میراث ارزشمندی برای ما به یادگار گذاشتند.

شهدا به ما فرصت می‌دهند به خودمان برگردیم/ صبر و ایستادگی خصوصیت ملت ایران است

سردار محمدرضا نقدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شهدا آیه‌های بیداری هستند، اظهار داشت: شهدا پرچم‌های ذکر و یاد خدا هستند.

وی افزود: شهدا این فرصت‌ها را به ما می‌دهند که بعد از مدت‌ها فراموشی و نسیان نسبت به حقایق بزرگ، به خودمان برگردیم، بیدار شویم و بدانیم که چه میراث ارزشمندی برای ما به یادگار گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج با اتفاقاتی نظیر شناسایی شهید خرم‌جاه گفت: این وقایع در کنار حوادث و مشکلاتش، شیرینی‌اش این ذکر و بیداری است که در میان ملت ما ایجاد می‌شود تا مردم باز به یاد سرمایه‌های گرانقدری که از بزرگان‌مان برای ما به یادگار مانده بیافتند و در مسیر آن حرکت کنند و باید این گنج‌های ارزشمند را ارج گذاشت و قدر دانست و سختی و تلخی‌هاش را شکر گفت.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید ایرج خرم‌جاه در همدان خاطرنشان کرد: ما خدا را شاکریم یک مادر شهید بعد از 27 سال گمشده خودش را پیدا کرده و امیدواریم با عمل خود مقابل شهدا و این مادرها مدیون نبوده و روز قیامت رو سفید باشیم.

نقدی یادآور شد: 27 سال چشم انتظاری به زبان آوردنش ساده است، فقط یک لحظه‌ تصویر کنید که خانواده‌ای فرزند عزیزشان را در کوچه‌ای، محله‌ای، بازاری گم کنند.

وی گفت: این صبر و تحمل و ایستادگی، خط و راه این خانواده‌های ایثارگر و ویژگی‌های ارزشمندی است که خصوصیت این نسل و  ملت و سرزمین و ایده و آرمان ایران اسلامی ماست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امیدواریم طوری عمل کنیم که در مقابل این صبر و ایستادگی‌ها شرمنده نشویم.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول