اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در واکنش به حمله هوایی امروز صهیونیست‌ها به جنوب بیروت

بیروت از اسرائیل در شورای امنیت شکایت می‌کند

وزیر خارجه لبنان اعلام کرد که در واکنش به تجاوز صبح امروز رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت به شورای امنیت علیه اسرائیل شکایت خواهد کرد.

بیروت از اسرائیل در شورای امنیت شکایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سعودی «واس»، «عدنان منصور» وزیر امور خارجه دولت پیشبرد امور در لبنان در واکنش به تجاوز صبح امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت، تاکید کرد که حمله اسرائیل به منطقه «الناعمة» یک تجاوز آشکار و عمدی به حاکمیت لبنان به شمار می‌آید.

وی افزود: هرگونه نقض قطعنامه 1701 باید از کانال یونیفل حل‌وفصل شود نه تجاوز آشکار و مستقیم به حاکمیت لبنان.

منصور تصریح کرد که لبنان به شورای امنیت درباره این تجاوز نگران‌کننده و خطرناک شکایت خواهد کرد و جامعه بین‌الملل را در جریان جزئیات تجاوزهای آشکار زمینی، دریایی و هوایی به حاکمیت لبنان قرار خواهد داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، صبح امروز جمعه، به مقر جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین- فرماندهی کل در منطقه «الناعمة» در جنوب بیروت حمله کردند.

«رامز مصطفی» مسئول این جبهه در لبنان اعلام کرد که اسرائیل به مقر جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین – فرماندهی کل در الناعمه حمله کرده است و یک جنگنده اسرائیلی، یک موشک نیز به سوی این مقر شلیک کرده است اما این حمله هیچ خسارت مالی و جانی به همراه نداشته است.

وی افزود که پاسخ به این حمله در زمان و مکان مناسب صورت خواهد گرفت و این گزینه مقاومت فلسطین است.

از سوی دیگر «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این حمله در پاسخ به شلیک موشک‌هایی از جنوب لبنان در روز پنجشنبه، به «نهاریا» و «عکا» در شمال فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول