اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سال تحصیلی جدید

5 سالن ورزشی در قم به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از بهره‌برداری 5 سالن ورزشی در قم همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.

5 سالن ورزشی در قم به بهره‌برداری می‌رسد

محسن پورگلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس در سال 75 در استان قم تاسیس شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره ‌کل نوسازی در زمینه ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد، مقاوم و متناسب با اولویت‌ها فعالیت می‌کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به فعالیت‌های این اداره‌کل گفت: این اداره بررسی‌های لازم را برای استقرار مدارس و سایر فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق مختلف با توجه به تغییرات مسائل جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی انجام می‌دهد.

وی تهیه نقشه‌های ساختمانی مورد نیاز در هر منطقه، احداث بنای مدارس و سایر ساختمان‌های آموزشی و پرورشی و نوسازی ساختمان‌های موجود را از فعالیت‌های دیگر اداره‌ کل نوسازی ذکر کرد.

پورگلیان از راه‌اندازی پنج سالن ورزشی تا ابتدای مهرماه امسال خبر داد و افزود: سالن‌های ورزشی مدرسه 17 شهریور، چند منظوره ملاصدرا، مدرسه حضرت‌فاطمه (س)، دبیرستان آیت‌الله بهجت و سید محمد منتظری احداث شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: اعتبارات سالن چند منظوره ملاصدرا در روستای کهک از اعتبارات استانی و سفر مقام معظم رهبری اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/78003‌/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول