اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سمنان:

مجتمع‏‌های تولیدی جهاد کشاورزی سمنان فعال می‏‌شوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، مجتمع‏‌های تولیدی جهاد کشاورزی سمنان فعال می‏‌شوند.

مجتمع‏‌های تولیدی جهاد کشاورزی سمنان فعال می‏‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پیش از ظهر امروز در سیزدهمین جلسه ستاد مجتمع‏‌های تولیدی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و با حضور مسئولان سازمان، روند فعال‏‌سازی مجتمع گلخانه‌‏ای و دامپروری اعتضادیه و دامپروری اعلای سمنان مورد بررسی قرار گرفت.

حسین اصغری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان در این نشست گفت: در مجتمع گلخانه‏‌ای اعتضادیه برای ایجاد بیش از 40 واحد پنج هزار متری آب تأمین شده است.

وی تصریح کرد: به همین تعداد هم زمین به متقاضیان واگذار شده است که مقرر شد تا طی مدت سه ماه واحدها فعال شوند و بعد از آن برای واحدهای غیرفعال تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان در خصوص مجتمع دامپروری اعتضادیه نیز گفت: این مجتمع ظرفیت 14 واحد گاو شیری را دارد که کار ساخت و ساز همه واحدها شروع و دو واحد آن فعال شده است.

اصغری درباره مجتمع دامپروری اعلا گفت: در این مجتمع 47 واحد دامداری با پروانه بهره‌‏برداری در حال فعالیت است و فعالان آن، بیش از 40 واحد دیگر نیز پروانه تأسیس دریافت کرده‌‏اند. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان مهم‏‌ترین مسائل و نیازهای مجتمع‏‌های تولیدی شهرستان سمنان را آسفالت جاده اصلی و داخل مجتمع‏‌ها، رفع کمبود آب در مجتمع اعلام ذکر کرد.

در این جلسه همچنین درباره ضمانت‏نامه بانکی متقاضیان، شروع ساخت و سازها، ابطال ضمانت‏‌نامه‏‌ها، تحویل زمین و بررسی پرونده تسهیلاتی متقاضیان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول