اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی استان ایلام:

اثربخشی ماموریت‌های پلیس در گرو همراهی افکار عمومی است

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: اثر بخشی ماموریت‌های پلیس در گرو همراهی افکار عمومی است.

اثربخشی ماموریت‌های پلیس در گرو همراهی افکار عمومی است

حسن سماواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: امنیت و احساس آرامش یکی از ضرورت‌های زندگی فردی و اجتماعی است.

وی امنیت را از دغدغه‌های جوامع بشری در طول تاریخ خواند و گفت: در تاریخ، ما جامعه‌ای سراغ نداریم که دیر زمانی فارغ از دغدغه‌ها و معضلات امنیتی و اجتماعی، روزگار را سپری کرده باشد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اجتماعی که وجود آن در هر جامعه‌ای ضروری است ،گفت: وجود امنیت از ضرورت‌ها محسوب شده و بدون آن زندگی سعادتمندانه برای آحاد مردم امکانپذیر نیست.

وی تصریح کرد: امنیت امری است که در واقع منشاء و زیر بنای تمام امور بوده و در صورت فقدان آن هیچ گونه فعالیت فردی و اجتماعی دیگر، در عرصه‌های فرهنگی، صنعت ،اقتصاد و هنر و سیاست انجام‌پذیر نخواهد بود.

سماواتی بیان داشت: لازمه داشتن یک جامعه امن و ایده‌آل مشارکت مردم با پلیس است.

وی به تاثیر افکار عمومی در اجرای طرح‌های پلیس اشاره کرد و گفت: میزان موفقیت و اثر بخشی ماموریت‌های پلیس در بسیاری از حوزه‌های ماموریتی تحت تاثیر افکار عمومی قرار دارد.

وی گفت: افکار عمومی تجلی اراده مردم و خواست آنهاست و به عنوان یک کنشگر فعال و متغیر مستقل بر سایر حوزه‌ها تاثیر می‌گذارد.

سماواتی بیان داشت: هدف همراهی افکار عمومی و مشارکت مردم دستیابی به راه حلی معقول برای برطرف کردن شرایط غیر عادی به گونه‌ای که منابع و ارزش‌های اساسی حفظ و تامین شوند.

این مسئول گفت: عدم همراهی و همکاری افکار عمومی و مشارکت مردم با پلیس علاوه بر اینکه هزینه اجرای ماموریت را بالا می‌برد اثربخشی آن را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/2246/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول