اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی شهرستان دلفان:

4 هزار خانوار دلفانی از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند

رئیس بهزیستی شهرستان دلفان گفت: چهار هزار خانوار دلفانی از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.

4 هزار خانوار دلفانی از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند

مراد خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیارد و 844 میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت این نهاد در دلفان پرداخت شده، گفت: این مبلغ در قالب پرداخت مستمری حوزه پیشگیری به 475 مددجو پرداخت شده است.

وی افزود: علاوه بر این مبلغ در حوزه اجتماعی نیز این نهاد به صورت ماهیانه به 326 خانوار تحت حمایت خود مبلغ 2 میلیارد و 279 میلیون و 400 هزار ریال در سال 91 پرداخت کرده است.

خدایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی شهرستان را ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا نیز در سال گذشته بهزیستی دلفان توانسته است، از طریق بانک‌های عامل به 156 نفر جهت ایجاد کسب و کار و مشاغل خانگی تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کند.

رئیس بهزیستی دلفان با اشاره به اینکه علاوه بر این آمار، تعداد 15 نفر دیگر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در کارخانه قارچ شهرستان دلفان بکار گیری شده‌اند ادامه داد: برای این تعداد افراد با همکاری بخش خصوصی توانسته‌ایم، شغلی پایدار و با مزایای مناسب فراهم کنیم.

خدایی همچنین با اشاره به کمک هزینه ساخت مسکن مددجویان افزود: در این راستا نیز 200 نفر از مددجویان جهت دریافت مسکن مهر به اداره راه و شهرسازی معرفی شده‌اند و مبلغ 168 میلیون ریال به حساب فوق واریز شده است.

وی متذکر شد: علاوه بر مسکن مهر مددجویان 230 میلیون ریال دیگر نیز در جهت کمک هزینه مسکن شهری و روستایی به آنها پرداخت شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان دلفان در پایان اذعان داشت: 4 هزار خانوار شهرستان دلفان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول