اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد

بهره‌مندی 8000 نفر از برنامه‌های اوقات فراغت امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: در سال جاری هشت هزار و 500 نفر از فرزندان خانواده‌های زیر پوشش امداد از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 8000 نفر از برنامه‌های اوقات فراغت امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، علی الله‌یاری اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و 450 نفر در 12 کانون دائم در طول سال حضور دارند و مابقی در 22 کانون موقت تابستانه از برنامه‌های ویژه اوقات فراغت این مجموعه استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: بر اساس نظرسنجی مردمی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اوقات فراغت فارس، غرفه کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان با کسب بیشترین امتیاز به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه شناخته شد.

این مسئول تصریح کرد: در نمایشگاه اوقات فراغت این استان که در نمایشگاه بین‌المللی فارس در شیراز برپا شد، این نهاد با حضور همه‌جانبه نسبت به معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و تربیتی اقدام کرد که در نهایت به سبب نوع خدمات و فعالیت‌های انجام شده، این مجموعه حائز رتبه برتر شد.

وی با اشاره به شناسایی برنامه‌های اوقات فراغت و برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم در سطوح مختلف روان‌خوانی، قرائت، حفظ و تفسیر افزود: مشاوره تحصیلی و عاطفی، هدایت شغلی و استعدادیابی، آموزش‌های فنی‌ و ‌حرفه‌ای، صنایع دستی و مسابقه‌های متنوع هنری و ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در کانون‌های فرهنگی و تربیتی وابسته به این نهاد در طول سال برای بهره‌مندی فرزندان خانواده‌های زیر پوشش مهیا است.

الله‌یاری ابراز داشت: بخشی از فعالیت‌های کانون‌ها و تعدادی از آثار هنری دانش‌آموزان زیر پوشش امداد اعم از تابلوهای نقاشی، تابلو فرش، معرق و منبت، کیف‌سازی و کار با چرم در غرفه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس بیان کرد: «نمایشگاه اوقات فراغت» یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس است که با همکاری شرکت نمایشگاه‌های فارس برگزار می‌شود.

به گفته وی این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه فعالیت‌های انجام شده مذهبی، فرهنگی و تربیتی بود که فعالان عرصه فرهنگی در مسیر غنی‌سازی اوقات فراغت و مبارزه با تهاجم فرهنگی در طول سال ویژه جوانان در نظر می‌گیرند.

انتهای پیام/ 2448/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول