اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود:

والیبال شاهرود به مسابقات بسیج کشور راه یافت

مسئول تربیت‌بدنی سپاه شهرستان شاهرود گفت: تیم والیبال زیر 16 سال بسیج شاهرود در مسابقات استانی بسیج مقام نخست را کسب کرد.

والیبال شاهرود به مسابقات بسیج کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مجید کبابی ظهر امروز در آیین تجلیل از اعضای این تیم در شاهرود اظهار کرد: تیم والیبال زیر 16 سال بسیج شاهرود در مسابقات استانی بسیج که در دامغان برگزار شد، مقام نخست استان سمنان را کسب کرد.

وی افزود: در این مسابقات یک روزه که در سالن ورزشی شهدای سپاه دامغان برگزار شد، تیم والیبال زیر 16 سال بسیج سپاه شاهرود مقام نخست استان سمنان را کسب کرد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در این مسابقات، تیم‌های شاهرود، دامغان و سمنان به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که تیم نوجوانان شاهرود مقام نخست را کسب کرد و به مسابقات کشوری راه یافت.

کبابی با اشاره به حضور تیم فوتسال زیر 16 سال بسیج شاهرود در این مسابقات نیز گفت: تیم فوتسال زیر 16 سال بسیج شاهرود نیز در مسابقات فوتسال که با حضور هشت تیم برگزار شد، نتوانست مقامی کسب کند.

وی تصریح کرد: رویکرد تربیت‌ بدنی بسیج به استعدادیابی ورزشکاران بسیجی تغییر کرده است و مسابقات زیر 16 سال در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود تا برای تیم‌های بسیج کشور استعدادهای نوجوان شناسایی و جذب شوند.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به حضور ورزشکاران بسیجی شاهرود در مسابقات استانی متعدد گفت: نوجوانان بسیجی در مسابقات کاراته بسیج استان سمنان مقام دوم تیمی را کسب کردند و در رشته‌های کشتی و تیراندازی نیز حضور دارند.

کبابی بیان کرد: در آینده نیز مسابقات شنای خواهران بسیجی برگزار خواهد شد که درخواست میزبانی این مسابقات توسط تربیت‌بدنی سپاه شاهرود به استان سمنان اعلام شده است و در آینده، شاهرود میزبان مسابقات شنای خواهران بسیجی استان سمنان خواهد بود.

وی اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش کوهنوردی و جشنواره فرهنگی ورزشی صالحین حماسه‏ساز در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول