اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و مهندسی ورزش و جوانان اصفهان:

شاخصه‌های مناسب‌‌سازی در تمام ورزشگاه‌های جدید‌الاحداث اصفهان رعایت می‌شود

معاون فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: شاخصه‌های مناسب‌سازی در تمام ورزشگاه‌های جدید‌الاحداث موجود در سطح این استان به منظور حضور معلولان در این فضا‌ها رعایت می‌شود.

شاخصه‌های مناسب‌‌سازی در تمام ورزشگاه‌های جدید‌الاحداث اصفهان رعایت می‌شود

حسین محمودیه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و رویکرد‌های اداره‌کل ورزش و جوانان برای توجه به نیاز‌های ورزشی معلولان، اظهار کرد: از سه سال گذشته تاکنون موضوع مناسب‌سازی اماکن ورزشی بدر دستورکار این اداره قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: جانبازان و معلولان باید همانند افراد عادی از امکانات و خدمات ورزشی موجود در ورزشگاه‌ها استفاده کنند و ورزشگاه‌ها باید مجهز به استاندارد‌های ورزشی مناسب ویژه معلولان باشند.

معاون فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به توجه جدی استان اصفهان به موضوع مناسب‌سازی اماکن عمومی، تصریح کرد: شاخصه‌های مناسب‌سازی در تمام ورزشگاه‌های جدید‌الاحداث موجود در سطح استان به منظور حضور معلولان در این فضا‌ها رعایت می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله اعتباراتی برای مناسب‌سازی اماکن ورزشی موجود در سطح شهرستان‌ها اختصاص داده می‌شود، ادامه داد: اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی قدیمی‌ساز موجود در سطح شهرستان‌ها نیز از سه سال گذشته تاکنون در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

محمودیه با اشاره به اینکه البته مناسب‌سازی ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی به میزان اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان‌ها در راستای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در این اماکن بستگی دارد، تاکید کرد: اجرای طرح‌های مناسب‌سازی زمینه‌های حضور معلولان و جانبازان را در ورزشگاه‌ها فراهم می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اختصاص سالن‌های اختصاصی و سانس‌های اختصاصی برای ورزش معلولان و جانبازان از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان در راستای توجه به ورزش معلولان به شمار می‌رود، افزود: در حال حاضر یک سالن اختصاصی ویژه معلولان و جانبازان در سطح شهر اصفهان فعال است.

معاون فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه همچنین یک سالن ورزشی اختصاصی ویژه معلولان در شهر اصفهان در حال ساخت است، متذکر شد: در شهرستان‌های استان نیز به دلیل کمبود سالن‌های ورزشی، سانس‌های اختصاصی برای ورزش معلولان و جانبازان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول